Aboa Gospel -kuoro esiintyy. Kuvituskuva.

Kuorot ja yhtyeet

Turun ja Kaarinan seurakunnissa toimii perinteisten kirkkokuorojen lisäksi lukuisia lauluryhmiä eri ikäisille ja tasoisille laulajille. Ohjelmistoon voi kuorosta riippuen kuulua niin virsiä, liturgisia kuoroteoksia kuin vauhdikkaita gospelkappaleitakin.

Osaan kuoroista haetaan koelaulujen kautta, mutta monet ryhmät ovat avoimia kaikille laulamisesta innostuneille. Jos ei halua sitoutua säännölliseen kuoroharrastukseen, voi laulamisesta nauttia myös projektimaisissa pop up ‑kuoroissa, jotka harjoittelevat esimerkiksi yksittäistä messuesiintymistä varten.

Osassa seurakunnista toimii myös bändejä tai muita soitinyhtyeitä. Tarkempaa tietoa kuoroista ja yhtyeistä saat kanttoreilta ja kunkin seurakunnan verkkosivuilta.

Aikuisten kuoroja

Lapsikuoroja