Raamatun äärellä yhdessä

Raamattupiirit ovat pienpiirejä, joissa keskustellaan, rukoillaan ja tutkitaan yhdessä Raamattua. Piirin vetäjä voi olla pappi tai maallikko. Uudet osallistujat ovat tervetulleita mukaan!

Uusia piirejä perustetaan kun kiinnostusta on ja vetäjiä löytyy. Kaikki piirit eivät välttämättä löydy tältä sivulta, voit kysellä esim. papeilta tarkemmin!

Raamattupiirejä:

Avoin piiri - turvallisen tilan Raamattu- ja keskustelupiiri torstaisin klo 18 Mikonmökin uudessa neukkarissa (lasiovesta sisään, vasemmalle käytävän päähän, ovi oikealla). Kevätkausi 2024 alkaa 18.1. Vetäjänä pastori Jaakko Paakkanen, puh 040 3417 381 (Kysy Whatsapp-ryhmää!)

Mikael PIPLIA - raamattupiiri vaihtuvalla vetäjällä tiistaisin kello 18 Olkkarissa (Mikaelin seurakuntakoti, Klubi-siipi)

Syvällisemmin Raamattuun -piiri tiistaisin Mikonmökissä klo 16.45 (9.1. alkaen). Vetäjänä Johannes Pelkonen, 0400 681 302

Pienpiiri keskiviikkoisin klo 18, vetäjänä Kerttu Hämäläinen.

Hepreapiiri perjantaisin klo 10-12 Mikaelin seurakuntakodissa, Klubi-tilassa - Tutkitaan Raamattua, vetäjänä Ritva Lunden, 044 257 2612.

SUIKKILAN SEURAKUNTAKOTI, Konstanzankatu 1

Ma klo 19 pienpiiri, Erkki Aihela

To klo 19 pienpiiri, Eija Pursimaa

Tule avoimeen piiriin pohtimaan elämää ja uskoa! Torstaisin kello 18 Mikonmökin neukkarissa.
Avoin piiri - mainos