Seurakunnan diakonia tarjoaa apua ihmiselle

Diakoniatyö on kirkon apua hädässä olevalle ihmiselle. Se on ammatillista apua, kun mieltäsi askarruttavat erilaiset elämänkysymykset, ihmissuhdeasiat, yksinäisyys, taloudelliset ongelmat, sairaudet tai hengelliset kysymykset.

Voit tulla mukaan diakoniapiiriin, retkille ja leireille. Pyydettäessä voidaan tehdä myös kotikäyntejä. Diakonian palvelut ovat luottamuksellisia ja kaikkien paattislaisten käytettävissä. Leirejä ja retkiä lukuun ottamatta diakonian palvelu on ilmaista.

Diakoniatoiminnassa voit tehdä myös vapaaehtoistyötä.

Diakoniatyöntekijän päivystys ja ajanvaraus Paattisten pappilassa parillisten viikkojen keskiviikkona klo 12-13, puh. 040 3417370

Seniorijumppa

Tervetuloa seniorijumppaan. Seniorijumppa parillisten viikkojen keskiviikkoisin klo 10 Paattisten seurakuntatalolla. Jumpan jälkeen hartaus ja kahvit.

nuoriso- ja diakoniatyöntekijä
Paattisten seurakunta