Yhteistyötä monella tapaa ja toiveidenne mukaan

Kasvatusalan ammattilaisina voimme tarjota yhteistyömahdollisuuksia myös muualle kuin oppitunneille. Lue ja kysy lisää, tai ehdota aivan jotakin muuta!

Kaarinan seurakunnan nuorisotyönohjaajat ovat syksystä alkaen käyneet kaikilla Kaarinan alakouluilla välituntipäivistyksiä pitämässä. Tänä keväänä välituntipäivystyksiä pidämme kaikilla alakouluilla joka toinen viikko. Välituntien aikana oppilaat voivat tulla juttelemaan meille mistä vain, esimerkiksi kuulumisista tai leireistä ja kerhoista. Seurakunnan työntekijät voivat myös leikittää koululaisia, ja monesti leikit ovatkin keränneet ison ryhmän leikkiöitä yhteen ja huomattu miten hauskaa on olla isollakin porukalla yhdessä.

Kevään aikana olemme myös lukiolla viikottain ja Piispanlähteen yläkoululla.

Välituntipäivystykset
Keksittäisiinkö vanha pyörä uudelleen? Entä jos koulullanne olisi kerran viikossa tai parissa yksi välitunti, jolloin seurakunnan työntekijä olisi paikalla ilman sen suurempaa tausta-ajatusta - vain läsnä? Sovitaan teitä parhaiten palveleva ajankohta ja moikataan kun tavataan!

Pop up -toiminta
Pyörähdämme näppärästi paikalle myös matalan kynnyksen pop-up -kahvilan tai vaikka toiminnallisen välitunnin muodossa teidän toiveidenne mukaisesti. Pop up -pyrähdys voi myös olla osa koulunne järjestämää tapahtumaa tai olemassa olevaa toimintaa.

Musaralli
Nuorisotyömme yhtenä kantavana voimana on musiikki. Jos haluatte oppia ripariveisuja tai virsiä ja jotakin niiden taustalta, niin tulemme mielellämme laulattamaan, musisoimaan ja opettamaan!

Joulu- tai kevätkirkot
Joulu- ja kevätkirkkojen varaaminen tapahtuu seurakuntasihteerimme Maj Röyskön kautta sähköpostitse maj.roysko(a)evl.fi tai puhelimitse 040 3417 312.

Päivänavaukset, myös etänä
Meitä saa pyytää kouluun myös päivänavauksen merkeissä. Tämän lisäksi meiltä löytyy erilaisia päivänavausvideoita, joita voidaan jakaa linkin kautta.

Nuisku-kurssi tai muu vastaava
Voimme järjestää yhteistyössä myös tunnetaito- tai nuorten ihmissuhdetaitokursseja eri ikäisille lapsille ja nuorille.