TAPAHTUMIA PERHEILLE

HENRIKIN ILTAMESSU

tiistai 7.5. klo 18 Henrikinkirkko

Jumalanpalvelus, jonka musiikista vastaa nuorten bändi.

PUPUN TEMPPUTORSTAI

torstai 25.4. klo 17-19 Koivulan seurakuntatalo

Leikkiä ja liikuntaa pupun temppuradalla. Yhteistyössä Turun varhaiskasvatuksen kanssa.

VAUVOJEN LUONTOKYLPY -POP UP

torstaina 2.5. klo 10-11, Tähkäpuisto

Luontokylpymaistiaisia Henrikinkirkon viereisessä Tähkäpuistossa!

Tervetuloa 2.5. klo 10-11 tutustumaan keväiseen luontoon ja Vauvojen luontokylpy -menetelmään. Vauvat pääsevät tunnustelemaan, ihmettelemään, haistelemaan ja maistelemaan keväistä luontoa oman aikuisen kanssa.

Vauvojen luontokylpy -toiminta sopii noin 6-18 kk ikäisille vauvoille ja vaaperoille sekä heidän perheilleen. Luontokylvyssä toimitaan vauvan oman ikätason ja kiinnostuksen kohteiden mukaisesti. Toimintaan ovat tervetulleita kaikenlaiset perheet sekä isovanhemmat, kummit ja muu vauvan lähipiiri.

Sateen sattuessa siirrymme Henrikinkirkon sisätiloihin.

IRTIOTTO ARJESTA

sunnuntai 5.5. klo 13-15 Henrikinkirkko, alakerta

Aloitamme hartaudella, jonka jälkeen Jennyn kukan väen kanssa teemme oman kukka-asetelman kotiin. Asetelma 10 e/hlö, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Sen jälkeen voit kulkea joko ulkona mietiskelypolulla tai tehdä oman unelmakartan.
Lopuksi pidämme yhteisen rentoutushetken.
Mukaan mahtuu 10 hlöä. Ilmoittaudu tästä linkistä viimeistään 2.5.

FUTISTA JA SAUNAA -RETKIPÄIVÄ

torstai 9.5. klo 13-17 Heinänokan leirikeskus

Ohjelmassa leikkimielinen jalkapalloturnaus perheiden kesken, pihapelejä, makkaraa, mehua, saunaa ja uimista. Voit ottaa myös omat eväät mukaan.

Sateen sattuessa ohjelmamuutokset mahdollisia. Maksuton. Ilmoittautumiset viimeistään 30.4. tästä linkistä.

PERHEIDEN KEVÄTJUHLA PUISTOSSA

tiistai 14.5. klo 17-19 Tähkäpuiston leikkipaikka

Leikkiä ja laulua sekä mukavaa yhdessäoloa. Yhteistyössä Turun varhaiskasvatuksen kanssa.

PERHEIDEN KESÄRETKI KUSTAVIIN RAHIN KOTIELÄINPIHALLE

keskiviikko 5.6. klo 8.45-13.45 Rahin kotieläinpiha Kustavi

Tervetuloa Henrikin- ja Katariinanseurakunnan yhteiselle kesäretkelle. Henrikistä mukana myös varhaiskasvatuksen Marja.

Rento, siisti ja lapsiystävällinen yksityisen pitämä kotieläinpiha sijaitsee Kustavissa. Pihalla asustelee toista sataa eläintä lehmistä ja aaseista käärmeihin ja erilaisiin liskoihin. Pihalla on mahdollisuus omien eväiden grillaukseen tai voi ostaa pikkusyötävää myös kioskista.

Linja-auto Henrikinkirkolta lähtee klo 9 ja paluu noin klo 13.45. Linja-autossa on turvavyöt, joihin voi kiinnittää tarvittaessa niihin sopivan turvaistuimen. Olisi toivottavaa, että ekologisuuden vuoksi perheet osallistuvat yhteiskuljetukseen. Mukaan mahtuu Henrikistä 50 hlöä.

Kuljetus kotieläinpihalle on ilmainen. Ei sisäänpääsymaksua, mutta voi halutessaan antaa eläimille ruokarahaa joko käteisellä/MobilePaylla paikan päällä.

Ilmoittaudu viimeistään 31.5.  tästä.

PERHELEIRI

14.-16.6. Sinapin leirikeskus

Farmi Henrik - perheleirin haku on alkanut.

Leiriohjelmassa on mm. ulkoilua, askartelua, yhdessä oloa, keskustelua, saunomista, uimista ja grillausta. Aikaa on varattu myös rauhoittumiselle ja perheen yhdessäololle
Aikuisilta 76,50€, 7-17-vuotiaat 51,50€ , alle 7-vuotiaat 24,50€ ja alle 4-vuotiaat maksutta. Hinta sisältää aamupalan, lounaan, päiväkahvin, päivällisen, iltapalan ja hotellitasoiset huoneet joka perheelle. Laskuun voi hakea avustusta diakonialta. Avustus tulee hakea ennen ilmoittautumista. Diakonian leiriavustus on kertaluonteinen. Leirimaksu maksetaan suoraan ilmoittautumisen yhteydessä (pankkitunnuksilla tai luotto-kortilla). Tarkemmat tiedot mm. leiritavaroista, lähtö- ja paluu-ajoista lähetetään sähköpostitse ennen leirin alkua. Ilmoittautumiset viimeistään 13.5. tästä linkistä. Jos ette pääsekään leirille, ilmoita siitä välittömästi. Maksuton peruutus 13.5. mennessä, jonka jälkeen tulleista peruutuksista perimme täyden hinnan lukuun ottamatta sairastapauksia (vaatii lääkärintodistuksen).

MUUTA

LAPSIKUORO

Lapsikuoro Satakieli kutsuu riveihinsä uusia, laulamisesta kiinnostuneita lapsia ja nuoria!

Harjoitukset torstaisin Henrikinkirkolla, Peltolantie 2.

- 6-8 -vuotiaat muskarikuoro klo 16.30-17.00

- 9-18 -vuotiaat klo 17-18.00

Lisätietoja Hanna Pelkonen 040-3417592

Lapsi Tempputorstaina

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!