Apua ja tukea elämään

Kaipaatko tukea elämäntilanteessasi? Älä jää huolien kanssa yksin. Apua on tarjolla surun, yksinäisyyden, sairauden tai muun murheen kohdatessa.

Seurakuntien diakonia tarjoaa apua ja tukea elämän haasteisiin. Diakonian palvelut ovat tarkoitettu kaikille turkulaisille ja kaarinalaisille, myös kirkkoon kuulumattomille.

Seurakuntien keskustelutuesta löydät kuuntelevan korvan ja tukea elämän eri tilanteisiin. Perheasiain neuvottelukeskus antaa keskusteluapua parisuhteeseen ja perheeseen liittyvissä kysymyksissä, myös Kirkon keskusteluavunLinkki avautuu uudessa välilehdessä chat ja puhelin ovat tukenasi.

Rahahuoliin saat neuvoa ja tukea diakoniatyöntekijöiltä. Järjestämme lisäksi edullisia ruokailuja vähävaraisille sekä vaateapua.

Tutustu diakonian esitteeseen Toivo on tottaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. (pdf, aukeaa uudessa ikkunassa)