Nuoria laiturilla. Kuvituskuva.

Nuorille

Messut, nuortenillat ja avoimet ovet. Leffaillat, leirit ja tapahtumat – isoskoulutusta unohtamatta. Seurakuntien nuorten toiminta on monipuolista ja mielenkiintoista.

Nuorille on seurakunnissa tarjolla paljon muutakin kuin perinteinen rippikoulu. Toiminnan tarkoituksena on, että nuoret löytäisivät tapahtumista seurakuntayhteyden, ystäviä ja hengellisen kasvupaikan. Nuori seurakunta kokoontuu paitsi seurakuntataloilla ja kirkoilla, myös somessa. Tervetuloa tutustumaan nuorten itsensä näköiseen toimintaan!

Kouluikäisille suunnatusta toiminnasta löydät lisätietoa koululaisten omilta sivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

VAIKUTTAJATOIMINTA

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymässä toimii nuorten vaikuttajaryhmä Nuorten hallitus.
Nuha koostuu kaikkien seurakuntiemme edustajista. Toimikausi kestää vuoden.
Lisätietoa Nuhasta

Tytöt pelaavat lautapeliä. Kuvituskuva.