Verkkokirkko

Verkko on lähellä silloinkin, kun ei tavata kasvotusten. Katsele, kuuntele ja hiljenny Virtuaalikirkon jumalanpalveluksissa sekä podcastien ja videoiden äärellä.

Jumalanpalvelukset verkossa ja somessa

Turun ja Kaarinan seurakuntien jumalanpalveluksia toimitetaan monipuolisesti verkon välityksellä. Esimerkiksi seuraavia on mahdollista seurata etänä:

Seurakuntakohtaiset aikataulut löytyvät seurakuntien omilta nettisivuilta. Verkossa toteutettaviin tilaisuuksiin voi tutustua myös tämän sivun kalenterin kautta.

Ristimäen raunioista uuteen aikaan

Lyhytelokuva esittelee Turun ja Kaarinan kirkot 1100-luvun Ristimäeltä uuteen aikaan. Lisää videoita Turun ja Kaarinan seurakunnista voit katsoa Youtube-kanavallamme.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Video on julkaistu huhtikuussa 2017. Varmistamme videotallenteidemme saavutettavuuden syyskuusta 2020 alkaen.

Podcastit

Pintaa syvemmälle

Turun tuomiokirkon Pintaa syvemmälle -keskustelusarja on taltioitu Soundcloudiin. Keskustelusarjan jaksoissa pohditaan muun muassa ihmisyyttä, ilmastonmuutosta ja ympäristöetiikkaa, paastoa, kuolemaa ja ihmisoikeuksia. Vaihtuvien vieraiden kanssa äänessä on Tuomiokirkon pappi Miika Ahola.

Muita podcasteja

Lue Liljaa

Liljaa voi lukea verkossa digi-lehtenä sekä saavutettavassa tiedostomuodossa. Klikkaa lehtien pariin.

Huppepapin vuosi

Hannu Huppepappi Hurmeen äänikolumneissa otetaan näkökulmaa kirkkovuoden suuriin pyhiin äänipalvelu Soundcloudissa.

Minuuttihartaus

Minuuttihartaus on hetki, joka avaa yhden ikkunan tästä arjesta Jumalan todellisuuteen. Ota hetki aikaa itsellesi ja hiljenny hartauden pariin.

» Katso kaikki MinuuttihartaudetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

YouTube-video

Lastenkirkko

Lastenkirkko tarjoaa mukavaa ja turvallista tekemistä 3–8-vuotiaille lapsille osoitteessa lastenkirkko.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lastenkirkon banneri, linkki osoitteeseen lastenkirkko.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Striimausvälineistöä Maarian kirkossa, käynnissä jumalanpalveluksen striimaus.