Lähetystyö Tuomiokirkkoseurakunnassa

Lähetystyö on seurakunnan perustehtävä. Jokainen voi ja saa olla mukana käyttäen omia lahjojaan ja mahdollisuuksiaan.

Lue lisää Turun tuomiokirkkoseurakunnan nimikkolähetyskohteista tämän linkin takaa.

Olet tervetullut mukaan piiriemme toimintaan, osallistumaan lähetystapahtumiin, myyjäistalkoolaiseksi tai ostoksille myyjäisiin. Nauttimalla kahvikupposen lähetyskahvila Domcaféssa Tuomiokirkon porrastasanteen holvikellarissa olet myös mukana tukemassa lähetystyötä. Voit myös tulla lähetyskahvila Domcafén vapaaehtoiseksi.

Toivoa Naisille -piiri

Kansainvälinen Toivoa Naisille -rukouspiiri toimii sen puolesta, että yhä useammat naiset ympäri maailman voisivat kuulla olevansa arvokkaita, saada toivon ja ihmisarvoisen elämän. Liikkeen ydin on rukouskalenteri, jossa on jokaiselle päivälle yksi lyhyt rukous. Lämpimästi tervetuloa mukaan rukoilemaan naisille parempi tulevaisuus!

Piiri kokoontuu parillisten viikkojen torstaisin klo 18.30 osoitteessa Vähä Hämeenkatu 12c. Lisätiedot: Pirjo Hintsa, pirjo.hintsa@kolumbus.fi Toivoa Naisille -rukouspiiri on kesätauolla. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!

Käsityöpiiri Puikkoset

Lämminhenkinen neulontapiiri Puikkoset kokoontuu tiistaisin klo 13-15.00 Toimitalossa Eerikinkatu 3. Puikkoset kutovat seurakunnan vastasyntyneille lapsille kastelahjaksi pieniä villasukkia. Yhdessä neulomisen ilon lisäksi langoista syntyy myös hyvää mieltä! Lisätiedot Anna-Liisalta, p. 0400 786 522.

Domcafé

Domcafé perustettiin vuonna 1995 osaksi lähetystyön vapaaehtoistoimintaa ja tukemaan Tuomiokirkkoseurakunnan lähetystyötä maailmalla. Kahvila toimii Tuomiokirkon kivijalassa kesäkahvilana ja kirkkokahveille.

Domcafén tietovisa

Domacen tietovisailijat kokoontuvat joka torstai Domcaféssa klo 16.00! Tervetuloa visailemaan!

Löydät meidät Facebookista klikkaamalla tätä linkkiä

Domcafén tapahtumista voit lukea Domcafén omalta sivulta tämän linkin takaa

sisäkuva Domcafésta jossa neljä pöytää tuoleineen sekä ikkuna, ikoni ja kynttilä.

seurakuntapastori | Reverend
Tuomiokirkkoseurakunta