Polku-verkosto

Polku on nuoren aikuisten verkosto, joka on osa Turun ev. lut. seurakuntien toimintaa. Polku on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia tuntemaan toisia ihmisiä, itseäsi ja Jumalaa.

Seuraa meitä Instagramissa @polku_turku tai liity Facebook -ryhmäämme!

Polun Messut

Polun Messu on erityisesti nuorille aikuisille suunnattu jumalanpalvelus, joka järjestetään kuukausittain. Hyvää musiikkia, rento tunnelma, käytännönläheistä opetusta, ehtoollinen ja iltapala.

Syksyn 2023 Polun messut järjestetään Pyhän Katariinan kirkossa (Kirkkotie 46) 20.9., 18.10., 15.11. & 13.12.

Polun Illat

Polun Iltoihin kokoonnumme hyvän opetuksen, musiikin, yhteyden ja iltapalan äärelle. Illat ovat keskiviikkoina klo 18 Mikonmäkissä osoitteessa Puutarhakatu 24. Syksyllä 2023 kokoonnumme 13.9., 4.10., 25.10. & 22.11.

Saat ajankohtaista tietoa illoista Instagramista @polku_turku tai liittymällä Polun Facebook-ryhmäänLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Kokoonnumme myös soluissa eli hengellisissä pienryhmissä, jotka ovat tarkoitettu erilaisissa elämäntilanteissa oleville nuorille aikuisille. Lisätietoja soluista saat tulemalla mukaan Polun tapahtumiin ja kysymällä, tai ottamalla suoraan yhteyttä Polun työntekijöihin.

Food & Hope

Food & Hope on yhteisöllinen ilta, johon kokoonnumme yhteisen ruokailun ja hyvän seuran pariin. Syksyn 2023 Food & Hope -illat järjestetään Nummen seurakuntakodilla (Papinkatu 2) torstaisin klo 18 alkaen 14.9., 28.9., 12.10., 26.10., 9.11., 23.11. & 7.12.

Iltoihin on ennakkoilmoittautuminen. Kuukausittain julkaistavat ilmoittautumislinkit sekä muuta ajankohtaista tietoa löydät tapahtumakalenterista tai Facebook-sivuiltamme www.facebook.com/foodhopeLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Food & Hopea järjestetää yhteistyössä Turun Katariinanseurakunnan, Polun, Kansan raamattuseuran opiskelijatyön, Operaatio ruokakassin ja Mikaelinseurakunnan ystävät ry:n kanssa.

Seuraa Polkua Facebookissa!

seurakuntapastori (virkavapaalla 14.8.2024 asti)

Nuoret ja nuoret aikuiset

vs. seurakuntapastori