Eläkeläisten iltapäivät

Olet lämpimästi tervetullut avoimeen tilaisuuteemme, jossa tarjoamme rennon ympäristön, mukavaa seuraa ja monipuolista ohjelmaa. Voit nauttia mukavasta juttuseurasta, musiikista sekä lyhyestä hartaushetkestä. Kaiken kruunaa tietenkin kuppi tuoretta kahvia. Liity iloiseen joukkoomme ja vietä miellyttävä iltapäivä yhdessä muiden kanssa!

Kevään kokoontumiset joka toinen keskiviikko 17.1.2024 alkaen klo 13-14.30 Piikkiön seurakuntatalolla, Hepojoentie 4.

Seuraavat kerrat:

27.3. klo 13 Hiljaisen viikon ehtoolliskirkko

10.4. klo 13-14.30 Teemana Mikael Agricola

24.4. klo 13.00 Piikkiön kirkossa Siipien kantamaa - runoja ja lauluja rauhasta ja toivosta

”Rauhaa, vain rauhaa me kaipaamme niin” lienee juuri nyt monen toive. Turun Lausuntakerhon esitys Piikkiön seurakunnan eläkeläisten kevätjuhlassa on rauhan rukous.

Esityksen ohjaaja Tuula Walden on koonnut lausujien toiverunoista koosteen ja toteaa:

”Tämä esitys syntyi siivillä. Työryhmän jokainen jäsen hoiti osuutensa. Jokainen tiesi, mitä haluaa teille kertoa. Minun tehtäväkseni jäi vain saada runot keskustelemaan keskenään ja tukea lausujien omaa ilmaisua. Nauttikaa esityksestä! Kuljemme valoa kohti.”

Lausujina Sirkka Heikkinen, Tuula Hurme-Turakka, Merja Köpsi, Kirsi Lehto, Anitta Oksa, Pirjo-Riitta Pentti, Merja Sere, Kirsi Storckovius, Irja Tiikkainen, Pirjo Vahtola, Tuulikki Värtö.

Yhteislaulujen säestyksestä vastaa Lasse Vahtola. Esitykseen on vapaa pääsy, kolehti Yhteisvastuukeräykseen.

Järjestäjät Turun Lausuntakerho ja Piikkiön seurakunta.