Mikaelinkirkon varaaminen konserttia varten

Konserttiasioissa yhteys johtavaan kanttoriin Marko Hakanpäähän mieluiten sähköpostitse marko.hakanpaa@evl.fi

Vuoden 2024 jouluajan konserttiaikoja on vapaana seuraavasti: ti 26.11. ja to 28.11.

Vuoden 2025 jouluajan kaupallisten konserttien varaukset VAIN SÄHKÖPOSTITSE otetaan vastaan 1.2.2025 alkaen sähköpostien saapumisjärjestyksessä.​​​​​

Kirkon käytöstä konsertteihin peritään hinnaston mukainen vuokra (2000 € sisältäen 5 h, yli menevät tunnit 700 € / alkava tunti; hyväntekeväisyyskonsertit 600 € sisältäen 5 h, yli menevät tunnit 200 € / alkava tunti).

​​​​​​Mikäli tilaisuuteen arvioidaan osallistuvan yli 200 ihmistä, tilaisuuden järjestäjän on tehtävä alueen pelastusviranomaisille pelastussuunnitelma viimeistään 14 vrk ennen tilaisuutta, sekä ilmoitus yleisötapahtumasta alueen poliisilaitokselle. Tilaisuuden järjestäjän on huolehdittava myös Teoston luvista ja raportoinnista.

Mikaelinkirkon suurin sallittu henkilömäärä on 1250.