Senioritoiminta

Mikaelinseurakunnan senioreille on useita päiväsaikaan kokoontuvia kerhoja. Seniorikerhot ovat osa seurakunnan diakoniatyötä, senioreiden ohjelmallisia päivätapaamisia. Mukana kerhoissa ovat diakoniatyöntekijät, papit ja kanttorit.

Tuolijumpat

Tervetuloa mukaan seniorikerhoon! Syyskauden viimeinen tuolijumppa on viikolla 48 ja kevätkausi alkaa jälleen viikolla 3. Ohjelmaan kuuluu tuolijumppa (45 min.), hartaus ja lopuksi kahvihetki.

Jumpan ohjaajana keskustassa ja Suikkilassa toimiii fysioterapeutti Stina Carpelan. Paakarlassa jumppahetken ohjaa fysioterapeutti Terhi Rannikko. Hartaushetken käy pitämässä vaihtuva seurakunnan työntekijä: diakoni, pappi tai kanttori. Kerho päättyy yhteiseen kahvihetkeen. Jumppamaksu 3 €/krt.

ke klo 12.30-14.00 Mikaelin seurakuntakoti
to klo 12-13.30 Suikkilan seurakuntakoti
ke klo 12.30-14.00 Paakarlan seurakuntakoti Huom! Kevätkaudella ke klo 13.30-15.00

Kaffeplörö ja yhresolo Café Mikaelissa

Naisille ja miehille suunnattu kahvihetki, jossa kahvitellaan Café Mikaelin leipomusten kera hyvässä seurassa. Alkuhartaus, vaihtuvia teemoja, yhteislaulua, askartelua. Tavoitteena hyvä mieli ja yhdessäolo. Keskiviikkoisin klo 13. Vetäjänä diakoni Marion Routti.

Seniorikahvit Suikkilassa

Suikkilan seurakuntakodilla, Konstanzankatu 1, seniori-ikäisille naisille ja miehille suunnattu kahvihetki, jossa kahvitellaan hyvässä hengessä ja hyvässä seurassa. Laulamme yhdessä ikivihreitä lauluja ja virsiä, kisaillaan ja tutustutaan toisiimme. Loppuhartaus.

Lämpimästi tervetuloa joka toinen maanantai (parilliset viikot) klo 13-14.30 kahvittelemaan hyvässä seurassa!
Kahvipaussin emäntänä nuorisotyönohjaaja Sirpa Hiltunen.

Iso-Heikin seniorihartaus

Hartaus palvelutalo Iso-Heikissä (Revontulenkatu 4) joka toinen ma klo 13.30-14 palvelutalon sekä ympäristön asukkaille.

HUOM! Liikunnallisista toiminnoista voit lukea lisää täältä.