Ripari KAA6

Rippikoululainen ja vanhempi,

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon riparisi ennakkokäynneistä ja tapaamisista ennen leiriä. Muista, että rippileirille osallistumisen edellytyksenä on hyväksytysti suoritettu ennakkojakso: ole paikalla aina kun ryhmäsi kokoontuu tai pyydä oma-aloitteisesti ohjaajilta korvaava lisätehtävä! Täältä löydät aikataulujen lisäksi ohjaajien yhteystiedot sekä hyödyllisiä linkkejä, joiden kautta voit kurkistaa ja osallistua toimintaamme!

Jos teillä on mitä tahansa kysyttävää ripariin liittyen, olkaa rohkeasti yhteydessä!

Rippikoulusi ohjelma

Rippikoulun starttitapaaminen
Kaarinan kirkko (Voudinkatu 2)

to 25.1. klo 17.30-18.30
Rippikoulun vanhempainilta, myös riparilaisille

ma 12.2. klo 18.30-20.00 Rippikoulutapaaminen Kaarinan kirkko

su 18.2. klo 9.30 Messuun osallistuminen Kaarinan kirkko

ma 4.3. klo 16.30-18.00
Nuortentoimintaan tutustuminen
Papinholman nuortentalo (Käräjäkalliontie 4)

su 24.3. klo 16.00-17.00
RipariGospel

su 21.4. klo 14.00-14.45
Nuorten veisumessuun osallistuminen

la 27.4. klo 15.00-17.00
Diakonian teemapäivä

ti 7.5. klo 17.00-19.00
Leiri-info ja vanhempainilta
Kaarinan kirkko

Työntekijätilanteesta johtuen ryhmän ensimmäinen tapaaminen on vasta tammikuussa. Ryhmän pappina toimiva Tatu Kuoppala aloittaa työt Kaarinassa tammikuun alussa ja hänen yhteystietonsa tulevat sivulle myös tällöin. Joulukuun aikana mahdolliset tiedustelut ja yhteydenotot aikatauluun liittyen voi osoittaa suoraan rippikouluvastaavalle. Pahoittelut tilanteesta!

Rippikoulu on tärkeää aikaa myös riparilaisen perheelle ja läheisille. Siksi kutsumme rippikoululaisen läheisiä mukaan vanhempainiltojen lisäksi myös kaikkiin rippikoulun jumalanpalveluksiin. Lämpimästi tervetuloa!

Rippikoulusi ohjaajat

kappalainen 50%