Kirkkoherrat ja johtavat viranhaltijat

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

B H J K L M N P R S U V

Paula Heino

viestintäpäällikkö
Viestintäpalvelut

Toimin seurakuntayhtymän viestintäpäällikkönä, viestintäpalvelujen esihenkilönä ja Lilja-lehden päätoimittajana. Tuotamme kollegojen kanssa niin päivittäistä viestintää kuin hankkeiden viestintäsuunnittelua. Seurakuntayhtymän päätöksenteon seuraaminen ja mediayhteydet ovat osa työtäni. Olen viestinnän asiantuntijaryhmän sihteeri ja yhtymän edustaja Kirkon mediasäätiön hallituksessa. Hoidan yhteyksiä Turun tuomiokirkon verkkolähetyksiä hoitavaan virtuaalikirkkoon. Sisällöntuotanto on työn mauste.

Teemu Hälli

diakonia- ja sielunhoitotyön johtaja
Yhteinen diakonia- ja sielunhoitotyö

Teemu Hälli on diakoniajohtaja ja toimii diakonian ja sielunhoidon yksikön johtajana ja työntekijöiden esimiehenä. Hän ottaa mielellään vastaan ideoita ja palautetta. Ole siis rohkeasti yhteydessä Teemuun, jos sinulla on ajatuksia diakonian ja sielunhoidon kehittämisestä. Teemu on kiinnostunut laajasti ihmisistä ja elämästä. Vapaa-ajan harrastuksiin kuuluu erityisesti alasarjajalkapallon seuraaminen.

Kielitaito: suomi ja englanti erinomaiset ja ruotsi tyydyttävä.

Leena Kairavuo

kirkkoherra
Katariinanseurakunta
PL 922
20101 Turku

Leena Kairavuo on Katariinanseurakunnan kirkkoherra eli seurakunnan johtaja. Jos sinulla on ideoita ja toiveita seurakunnalle, etkä tiedä, kenelle asia kuuluu, voit aina olla yhteydessä Leenaan. Leena kuuntelee mielellään ajatuksiasi ja osaa ohjata kaikki yhteydenotot oikeisiin osoitteisiin.

Leena on myös yksi seurakunnan papeista, joten hänet voi tavata muun muassa jumalanpalveluksissa - niin työtehtävissä kuin kirkon penkissäkin. Leena on innostunut monipuolisesta jumalanpalveluselämästä ja seurakunnan kehittämisestä. Vapaa-ajallaan Leena tapaa ystäviään ja viettää aikaa perheensä kanssa.

Erityisenä vastuuna Leenalla on seurakunnan hallinto ja henkilöstöhallinto.

Hilkka Kakko-Helle

johtava sairaalapastori

Turun yliopistollinen keskussairaala (TYKS)

Timo Koskinen

tietohallintopäällikkö
Tietohallintopalvelut

Turun toimipiste

Timo Laakso

hallinto- ja talousjohtaja
Turun ja Kaarinan seurakunnat
Hallinto- ja talouspalvelut

Hanna Lehto

alueellisen keskusrekisterin johtaja
Keskusrekisteripalvelut

Kalle Luoma

kiinteistöjohtaja
Turun ja Kaarinan seurakunnat
Kiinteistöpalvelut

Tuomo Norvasuo

kirkkoherra
Martinseurakunta

Virkavapaalla 3.9.2024 asti, sijaisena Saara Palmunen.

Sari Sundvall-Piha

johtava perheneuvoja
Perheasiain neuvottelukeskus

• psykoanalyytikko IPA
  • vaativan erityistason perhepsykoterapeutti
  • psykologi, TM
  • työnohjaaja

Neuvontakielet: suomi, englanti, saksa

Asiakaspalaute on meille tärkeää, jotta voimme kehittää toimintaamme ja parantaa palveluamme. Asiakaspalautetta Perheasiain neuvottelukeskuksen toiminnasta voit antaa nimettömästi verkkokyselyllä tai sähköpostitse suoraan Sarille.

Asiakaspalaute: suomi, ruotsi, englanti