Lähetystyö ja kansainvälisyys

Nimikkolähetit ja lähetyskohteet

Kaarinan seurakunnalla on lähettejä Israelissa, Kreikassa ja Nepalissa.

Suomen Lähetysseuran kautta tuetaan Peshawarin hiippakunnan avoterveydenhuoltotyötä Pakistanissa sekä diakonia- ja sosiaalityön kehittämishanketta Angolassa.

Medialähetys Sanansaattajien kautta tuemme Kol Ha Yeshua (Pelastuksen ääni) -ohjelman tuotantoa Israelissa ja internetissä.

Lähetyspiirit

kokoontuvat syyskuusta toukokuuhun. Tule tutustumaan mielenkiintoiseen, haastavaan ja antoisaan lähetystyöhön sekä rentoihin ihmisiin. Saat tietoa, hyvää seuraa ja kahvia/teetä tapaamisissa, jotka kestävät noin puolitoista tuntia. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Israel-piiri tukee työtä Israelissa. Tapaamiset ovat kerran kuussa maanantaisin klo 13 Kaarinan kirkolla. Ari Malmi p. 0500 258 813.

Kuusiston lähetyspiiri tukee Suomen Lähetysseuran kummilapsityötä Mauritaniassa. Tapaamiset ovat kuukauden toisena torstaina klo13.30 Papinholmassa (Käräjäkalliontie 4). Leena Leino, p. 050 302 1761.

Hovirinnan lähetyspiiri kokoontuu kuukauden kolmantena perjantaina klo 13 Kaarinan kirkolla. Arja Kurokallio p. 0400 784 180.

Tytöt kantavat jauhosäkkejä Sudanissa.