Tutustu Martinseurakunnan lähettikirjeisiin tästä

Tälle sivulle olemme koonneet Martinseurakunnan lähettien ja lähetyskohteiden viimeisimmät tiedotteet.

Etiopia

Ojala Kristiina ja Kai uutiskirje 1-2023

Intia

Intia seurantaraportti 2022

Mongolia

Ella ja Janne Henriksson.

Ella ja Janne Henriksson

Teemme Mongolian maaseudulla seurakuntatyötä, etenkin lapsi-, nuoriso- ja musiikkityötä. Kuljemme paikallisten kristittyjen rinnalla rukoillen ja arjen hetkiä yhdessä jakaen. Teemme seurakuntatyötä yhteistyössä Mongolian evankelis-luterilaisen kirkon kanssa. Tuemme paikallisia seurakuntia myös niiden Raamatun sanaan juurtumisessa ja lähetysnäyn ylläpitämisessä seurakuntavierailujen kautta. Seurakuntatyön lisäksi Janne tekee opettajankoulutukseen liittyvää projektityötä paikallisten opettajien opetustaitojen parantamiseksi.

Linkki sivuille, joilta pääsee liittymään uutiskirjeen saajaksi:

www.kylvaja.fi/osallistu/liity-lahettajarenkaaseen/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Venäjä

ystäväkirje #33 - saara mrcela