Hennalan seurakuntakoti

Keltainen, kaksikerroksinen puutalo, jossa on kuisti ja ristikkoikkunat.

040 341 7497 vahtimestari

120

Hennalan seurakuntakoti Satavan saarella tarjoaa idyllisen ympäristön perhejuhlia, kuten ristiäisiä, häitä tai syntymäpäiviä varten. Vaaleankeltainen puuhuvila ja sen takana aukeava puutarha houkuttelevat viettämään ikimuistoisia hetkiä. Tila soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen.

Aukioloajat ja varaukset

Hennalan seurakuntakoti on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntakodin vahtimestarilta numerosta 040 341 7497.

Seurakuntakoti juhlatilana

Hennalan seurakuntakoti tarjoaa idyllisen maalaismaisen ympäristön perhejuhlille, kuten häille, ristiäisille, syntymäpäiville tai vaikka rippijuhlille. Juhlasalissa aukeaa ikkunat puutarhalle päin. Juhlien lomassa voi nauttia vuodenaikojen mukaan vaihtuvista maisemista. Tilan seinät ovat hirsiset. Perhejuhlien lisäksi Hennalassa voi järjestää myös muistotilaisuuksia. Seurakuntakodissa on alakerrassa salin lisäksi kaksi huonetta ja keittiö sekä yläkerran sali ja huone.

Alakerrassa on mahdollisuus pitää ruoka- ja kahvitilaisuuksia noin 60 hengelle. Salista on käynti terassille, jossa on lisäksi kaksi pöytää penkkeineen 16 hengelle. Terassilla on toimitettu joskus myös kastetilaisuuksia.

Myös yläkertaa voi käyttää juhlatilana, jolloin saadaan lisätilaa 48 hengelle. Kun kaikki tilat ovat käytössä, on Hennalassa mahdollisuus pitää enintään 120 hengen juhlia.

Alakerran voi jakaa kolmeen tilaan haitariovien avulla. Tällöin jokaiseen tilaan mahtuu noin 20 hengen ryhmät. Iso, kaunis ja viihtyisä maalaispihapiiri tarjoaa puitteet myös ulkoilmatapahtumille.

Seurakuntakodilla on piano, piirtoheitin, valkokangas ja cd-soitin, jotka kaikki ovat tiloja varanneiden käytössä.

Seurakuntakodin keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa. Vahtimestarin kanssa voi sopia erikseen tutustumiskäynnistä. Keittiössä on teollisuusastianpesukone ja kaksi 5 litran kahvinkeitintä. Kahvikuppeja, ruokailuastioita ja aterimia on 120 hengelle.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntakodissa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 € ja 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Parkkipaikat

Hennalan seurakuntakodin pihamaalla on pysäköintitilaa autoille alhaalla parkkialueella tien vieressä. Seurakuntakodille pääsee myös julkisilla kulkuvälineillä busseilla 14 ja 15, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteellinen

Hennalan pääoven eteen voi ajaa autolla jättääkseen pyörätuolilla tai muilla apuvälineillä liikkuvan lähemmäs juhlatilaa. Erillinen luiska voidaan tarvittaessa nostaa oven eteen. Ota näissä tilanteissa yhteys vahtimestariin, puh. 040 341 7497. Mahdolliset tarjoilut ovat helposti tuotavissa autolla keittiön ulko-ovelle. Näkövammaisten kannalta on huomioitavaa, että Hennalan ulko-ovella on yksi porras, mutta seurakuntakodissa sisällä on useita portaita.

• sisälle mentäessä portaat
  • sisällä portaita ja korkeita kynnyksiä
  • tilassa on inva-WC, mutta vaikeapääsyinen (vapaa tila vasemmalla)

Tiedustelut ja varaukset:

040 341 7497 vahtimestari

Esteetön wc Esteetön wc
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Leikkinurkkaus Leikkinurkkaus
Pysäköintipaikka liikuntaesteisille Pysäköintipaikka liikuntaesteisille
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille
wc wc
Kahviastiasto