Musiikkia Paattisten seurakunnassa

Musiikki on tärkeä osa jumalanpalveluselämää. Tutut virret virittävät muistoja oman elämän varrelta ja kirkkovuoden eri ajankohtina erilainen musiikki virittää erilaisia tunnetiloja.

Häämarssista alkaa uusi vaihe elämässä, tutut lasten kastevirret johdattavat matkaan kastepöydän äärestä. Syvä kaipaus ja suru saavat muotonsa musiikin ja virsien myötä.

Paattisten seurakunnasta löytyy useita vapaaehtoisryhmiä elävöittämään musisoinnillaan seurakunnan tilaisuuksia:

Paattisten kirkkokuoro

Paattisten seurakunnassa toimii vireä kirkkokuoro. Kuoroa johtaa kanttori Mikko Laiho puh. 040-3417671. Kuoro harjoittelee maanantaisin Paattisten seurakuntatalolla alkaen klo 18.00. Lauluohjelmistomme on monipuolista. Esiinnymme n. kerran kuussa Paattisten kirkon jumalanpalveluksissa.

Tervetuloa myös uudet laulajat!

Lasten muskaritoiminta

Lähikuva urkupilleistä.