Toimintaa Maarian seurakunnassa

Hengellisen elämän lisäksi seurakunta tarjoaa monenlaista toimintaa. Tältä sivulta löydät linkit kootusti Maarian eri toimintamuotoihin.

Lapset ja perheet

Alle kouluikäisille on tarjolla monenmoista. Kerhot, pyhäkoulut, lastenkirkot, tapahtumat... Maarian seurakunnassa pienten jalkojen töminää riittää! Tilaisuuksien ja tapahtumien tarkemmat tiedot löydät tapahtumakalenterista sekä perhetyön sivuilta.

Siirry Maarian seurakunnan perhetyön sivuille tästä linkistä.

Kouluikäiset

Peruskoulua käyville löytyy myös runsaasti tekemistä. Peruskouluikäisten kerhoista, tapahtumista ja iltapäivätoiminnasta löydät lisätietoa omalta sivulta.

Siirry peruskouluikäisille suunnattuun toimintaan tästä linkistä.

Partio

Maarian seurakunnan alueella toimii useita partiolippukuntia. Partiotoiminta on ollut monelle tärkeä kosketus suureen maailmaan, ja sen kautta saadut ystävyydet ovat jatkuneet joskus läpi elämän. Vaikka partiot eivät suoraan seurakunnan toimintaa olekaan, lippukunnat kokoontuvat usein seurakuntataloilla. Partiolaiset ovat lisäksi usein mukana seurakunnan toiminnassa vapaaehtoisina ja auttavat tapahtumissa ja tilaisuuksissa.

Siirry Maarian alueella toimivien partiolippukuntien sivulle tästä linkistä.

Rippikoulu

Nuoren elämän yksi suurimpia askelia on rippikoulun käyminen. Se auttaa löytämään keinoja toteuttaa omaa henkisyyttä ja hengellisyyttä, ja toimii samalla linkkinä aiempiin sukupolviin ja kristillisiin perinteisiin. Rippikoulun voi käydä useammilla eri tavoilla, myös aikuisena. Lisätietoa löydät rippikoulun sivulta.

Tästä linkistä pääset rippikoulusta kertovalle sivulle.

Nuoret

Mukavaa yhteistä ajanviettoa luotettavan aikuisen seurassa, siitä on Maarian nuorisotyö tehty. Nuortenillat, nuortenmessut, hauskat tyypit, hullut ideat, musiikki ja irrottelu, näihin kaikkiin pääset tutustumaan nuorille suunnatun toiminnan puitteissa.

Siirry nuorisotyön sivuille tästä linkistä.

Aikuiset

Maarian seurakunnan toiminnassa on myös aikuisille suunnattuja tapahtumia, luentoja ja kerhoja. Lisätietoja löydät tapahtumakalenterista, mutta tietoa kerhoista löydät myös omalta sivultaan.

Siirry tästä aikuisille suunnatun toiminnan sivulle.

Varttunut väki

Erityisesti vanhemmille seurakuntalaisille suunnattua toimintaa löytyy Maariasta runsaasti. Kerhoja, retkiä, tapaamisia ja piirejä järjestetään ympäri vuoden. Tervetuloa tutustumaan toimintaan varttuneemman väen omalla sivulla.

Siirry varttuneemman väen sivulle tästä linkistä.

Musiikki - kuorot

Kuorolaulu on monelle rakas harrastus. Maarian seurakunnassa toimii monta eritasoista ja eri ikäisille tarkoitettua kuoroa. Jos kuorolaulu kiinnostaa, ota rohkeasti yhteyttä kanttoriin. Sopiva taso löytyy varmasti. Lisätietoa kuoroista ja kanttoreista saat kuorosivuilta.

Siirry tästä Maarian seurakunnassa toimivien kuorojen sivulle.

Lähetystyö

Lähetyskäsky on Jeesuksen antama ohje viedä evankeliumin ilosanomaa eteenpäin. Maarian seurakunnassa lähetystyötä tehdään mm. lähetyspiirien ja lähetystapahtumien kautta. Nimikkoläheteistä ja muusta lähetystyöhön liittyvästä saat lisätietoa lähetyksen sivulla.

Siirry lähetystyön sivulle tästä linkistä.

Vapaaehtoiset

Tekisikö mielesi kurkistaa hieman kulissien taakse ja saada iloa ja hyvää mieltä auttamisesta? Seurakunta ei toimi ilman vapaaehtoisia, joiden kädenjälki näkyy yllättävän monessa paikassa. Jos mielesi tekisi kokeilla vapaaehtoistoimintaa, katso lisää tietoa vapaaehtoisten infosivulta.

Siirry Maarian seurakunnan vapaaehtoissivulle tästä linkistä.