Lilja-lehti elää mukana arjessa

Aiemmin Kirkko ja me -lehtenä tunnettu Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän lehti koki alkuvuonna 2016 uudistuksen. 50 vuoden iän saavuttanut lehti muuttui sekä ulkoasultaan että nimeltään. Alkuvuodesta 2022 Lilja alkoi ilmestyä myös verkkolehtenäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Turkulaisten ja kaarinalaisten postiluukuista tipahtaa kerran kuukaudessa Lilja. Lilja-aihe on tuttu Turun tuomiokirkosta, josta se on siirtynyt symboliksi Turun kaupungin vaakunaan. Kerran kuukaudessa ilmestyvä lehti muistuttaa siitä, että kirkko on ja toimii. Lilja elää vahvasti tässä ajassa ja paikassa. Juttujen aiheet kumpuavat turkulaisten ja kaarinalaisten arjesta.

Liljaa voit lukea myös verkossa

Lilja-lehden jakelupäivä on torstai. Lehti jaetaan kaikkiin turkulaisiin ja kaarinalaisiin talouksiin, joiden postiluukussa ei ole ilmaisjakelukieltoa. Vuoden 2024 alkuvuoden lehdet ilmestyvät 24.1., 28,2., 20.3. ja 24.4. Posti vahvistaa loppuvuoden jakelupäivät myöhemmin.

Liljaa on jaossa myös Tuomiokirkossa ja seurakuntien toimitalossa, Eerikinkatu 3. Voit myös lukea lehden näköisversiota verkossa.

Jos sinulla on ilmaisjakelukielto ja haluat saada Liljan kotiisi, voit tilata sen lähettämällä yhteystietosi osoitteeseen mervi.sipila@evl.fi.

Lue vuoden 2023 lehtiä

Lilja joulukuu

Lilja marraskuu

Lilja lokakuu

Lilja syyskuu

Lilja elokuu

Lilja kesä-heinäkuu

Lilja toukokuu

Lilja huhtikuu

Lilja maaliskuu

Lilja helmikuu

Lilja tammikuu

Lilja-lehden logo.

Toimitus

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintäpalvelut
Eerikinkatu 3, PL 922, 20101 Turku

Painosmäärä 81 000 kpl. Lehti painetaan Sanoma Manu Oy:n painotalossa Tampereella.

Lehti palvelee Turun ja Kaarinan seurakuntien viestintätarpeita. Lehdellä ei ole ilmoitusmyyntiä ulkopuolisille toimijoille.

Päätoimittaja Paula Heino
Toimitussihteeri Mervi Sipilä
Toimittajat Annina Herranen, Reeta Kujanpää, Minna Vesanto

Siirry tarkastelemaan toimituksen yhteystietoja.