Alakouluikäisten retki seikkailut perheidensä kanssa

Sinä alakouluikäinen. Ota oma aikuinen tai koko perheesi mukaan ja lähde kanssamme seikkailuretkelle! Retkiseikkailu. Kaarinan seurakunnan luonto- ja retkeilyaiheinen seikkailuretki alakouluikäisilleen perheensä kanssa. Myös muu perhe, sisarukset ja ystävät ovat tervetulleita mukaan. Ohjelmassa lähiluonnon- ja kulttuuriympäristöjen tutkimista, ihmettelyä, leikkiä sekä eväs- ja hartaushetki.

Pukeutuminen sään mukaan, erityisesti jalkineet kannattaa valita niin, että pitävät vettä ja ovat mukavat kävellä. Muista kerrospukeutuminen! Pakkaa reppuun evästä, juotavaa(kylmällä säällä myös lämmintä mehua tms.kannattaa ottaa mukaan termarissa), ohkaiset eväidensyöntihanskat lapsille, istuma-alusta ja tarpeen mukaan vaihtovaatetta (esim.kuivat sukat ja varahansikkaat). Talvella kannattaa pakata mukaan tasku- tai otsalamppu, keväällä ja kesällä auringonsuojavoide sekä suojaava päähine. Kynä ja kirjoitusalusta (esim.lehtiön pahvinen takakansi) voivat myös olla tarpeen.

Ota seurantaan instagramista @retkiseikkailu ja pysy ajantasalla, millaista on ollut missäkin seikkailla.

Ajankohdat:

17.3. klo 14.30 - 16.30 Littoisten uimarannalla. Tehdään yhdessä myös seikkailutaidetta! Vietetään aikaa myös nuotion ääressä musisoiden ja omista eväistä nauttien.

1.4. klo 15 - 17.30 aluksi hartaus kuusiston kirkossa, tämän jälkeen retkelle kuusiston linnanraunioille

13.5. 17.30 - 19.30 Rauhalinna

(lähtö Papinholman seurakuntatalolta)

Retkiseikkailut kerran kuukaudessa. Su 4.2 klo.13.30-15.30 Tuorlassa. Lähtö majatalon pihasta.