Pikkuväelle ja perheille

Jeesus antoi aikuisille ohjeen: Sallikaa lasten tulla minun tyköni. Se on hyvä ohje. Jokainen lapsi on Jumalalle tärkeä ja jokainen lapsi on seurakunnallemme tärkeä.

Olet sydämellisesti tervetullut kerhoihimme ja tapahtumiimme!

Tietoa ajankohtaisista tapahtumista ja kerhoista löydät www.facebook.com/katariinanperheetLinkki avautuu uudessa välilehdessä sekä tapahtumakalenterista ja

seurakuntien yhteiseltä lasten ja perheiden Kirkonrotta-sivuilta.

Seuraa myös instagram; katariinanlapsiperheetLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Liity sähköpostilistallemme

Jos haluat pysyä perillä seurakunnan lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta ja saada ensimmäisten joukossa ajantasaista tietoa, voit liittyä perhetyön sähköpostilistaan.

Listalle liittyminen onnistuu lähettämällä sähköpostia perhetyöntekijä Jaanalle (jaana.heinonen@evl.fi).

Keskusteluapua

Jos kaipaat keskusteluapua tai jokin asia mietityttää sinua, niin voit olla yhteydessä perhetyöntekijä Jaanaan, joko soittamalla tai tekstaamalla puh. 040 341 7622 tai sähköpostitse jaana.heinonen@evl.fi.

Etsitkö kaveriperhettä?

Kaipaatko kaveriperhettä

• perhekerhoon/-kahvilaan
  • lähipuistoon
  • harrastuksiin
  • iltaisin/viikonloppuisin?

Miten löydän kaveriperheen?

Perhettä voi hakea ottamalla yhteyttä perhetyöntekijöihin jaana.heinonen@evl.fi tai minna.reijo@evl.fi.

Yhteistyössä Katariinanseurakunta ja Henrikinseurakunta.

Kiinnostuitko? Jätä yhteystietosi ja olemme sinuun yhteydessä!

Katariinanseurakunta on todellinen kotiseurakunta, mukana perheen arjessa ja juhlassa.
(Johanna, neljän lapsen äiti)

Katariinanseurakunnassa on välittävä, innostunut ja energinen meininki toivon sanomaa unohtamatta.
(Johanna, neljän lapsen äiti)

Kuvassa näkyy neljät iloisen väriset saappaat ja vihreää nurmea.
Yhdessä on kiva olla, satoi tai paistoi!

lastenohjaaja, perhetyöntekijä
Katariinanseurakunta
Yhteinen kasvatustyö

Jaana Heinonen on lapsista ja perheistä iloitseva Katariinan perhetyöntekijä. Jaanan voit tavata esimerkiksi vauvaperhekahvilassa, perhekerhoissa ja erilaisissa lasten ja perheiden tapahtumissa.

Jaanan kautta saat yhteyden myös Pikkuhelppiin, jonka kautta seurakunta tarjoaa lyhytaikaista arjen apua perheille.

Jaanan työssä parasta on perheiden kohtaaminen ja tukeminen. Lasten ja aikuisten nauravat silmät ja hymyilevät suut ovat paras palkinto työstä.

Vapaa-ajallaan Jaana liikkuu mielellään luonnossa koiriensa kanssa sekä hoitaa puutarhaa, kasvimaata ja kasvihuonetta.