Tervetuloa mukaan kouluikäisten toimintaan!

Kaarinan seurakunta järjestää kouluikäisille monenlaista toimintaa kerhoista leireihin. Lisätietoa toiminnasta saat näiltä sivuilta sekä suoraan seurakuntamme nuorisotyönohjaajilta. Kouluikäisten toiminnasta vastaa ensisijaisesti nuorisotyönohjaaja Anette Wikström.

Pistä seurantaan myös @kaarinansrk_kouluikaiset Instagramissa, jotta saat uusimmat tiedot toiminnasta myös sitä kautta!

Monia mukavia kerhoja on taas keväällä

Seurakuntamme iloiset ja turvalliset kerhonohjaajat tarjoavat tänäkin vuonna kouluikäisille monenlaisia kerhoja. Lisätiedot eri kerhoista löydät niiden omilta alasivuilta.

Kerhoista lisätietoja antaa nuorisotyönohjaaja Anette Wikström.

Keväällä 2024 alkoi taas monia kerhoja alakouluikäisille. Läksyparkit alkoivat jo viikolla 2, mutta muut viikoittaiset kerhomme aloittavat kevätkautensa viikolta 5.

Kevään kerhoihin ilmoittautuminen alkaa 22.1 klo.17 ja pääset niihin ilmoittautumaan täällä http://www.lyyti.in/Kaarinakerhotkevat2024

Pääset lukemaan kevään tarjonnasta kerhojen alasivuilta.

Läksyparkit

Keväällä 2024 läksyparkit järjestämme 1-3 luokkalaisille. Läksyparkit alkoivat viikolla 2. Kaarinan kirkolla pidettävä läksyparkki on täynnä, mutta Poikluoman seurakuntatalolla pidettävässä läksyparkissa muutama paikka vapaana.

Etäkerho

Keväällä 2020 järjestettiin Etäkerho, jonka materiaalit ovat vielä toistaiseksi käytettävissä. Etäkerhoon voit osallistua kotona.

Etäkerho

Kerhot

Keväällä 2024 alkaa taas monet kerhot alakouluikäisille. Kerhot alkoivat viikolla 5. Ilmoittautuminen kerhoihin alkaa 22.1 klo.17 täällä nettisivullamme

Luethan lisää kerhotarjonnasta kerhojen alasivuilta