Messut ja hartaudet

Kaarinan kirkko on seurakunnan pääkirkko. Siellä toimitetaan normaalioloissa jumalanpalvelus (lähes) kaikkina pyhäpäivinä klo 10. Lähetyksen kirkkokahvit vietetään pari kertaa kaudessa seurakuntasalissa, samoin perhemessujen kahvit ja mehut, muina pyhinä juodaan usein kahvit kahviossa.

Pyhäinpäivän iltakirkossa klo 17 luetaan vuoden aikana kuolleiden seurakuntalaisten nimet ja sytytetään heille kynttilöitä.

Veisumessut kerran kuussa klo 14 toteuttaa nuorisotyön tiimi yhdessä nuorten kanssa.

Kuusiston kirkossa pidetään jumalanpalvelus pari kertaa kaudessa klo 12.30 sekä itsenäisyyspäivänä ja Kaatuneiden muistopäivänä toukokuussa klo 10.

Joulu- ja pääsiäisaamuna messua vietetään Kuusistossa jo klo 7.

Poikluoman seurakuntatalolle kokoonnutaan jumalanpalvelukseen muutaman kerran vuodessa ja Littoisissa Liedon seurakunnan kanssa Tehtaankirkkoon joka kevät.

Kesäkuussa vietetään Luomakunnan sunnuntain jumalanpalvelus Linnanraunioilla.

Keskiviikkoisin kokoonnutaan Arki-illan ehtoolliselle Kaarinan kirkkoon tai Suvi-illan ehtoolliselle Kuusiston kirkkoon.

Tervetuloa mukaan yhteiseen kokoontumiseen!

Ikoni jossa äiti ja hänen sylissään oleva pieni lapsi paivavat poskensa yhteen.
Hellyyden Jumalanäiti