Lapset ja perheet

Seurakunnan perhetyö on perhe-elämää tukevaa ja auttavaa toimintaa, kohtaamisia arjen iloissa ja suruissa. Tarjoamme perheille mahdollisuuden kohdata toisia perheitä ja viettää aikaa yhdessä. Tuemme lapsen kristillistä kasvatusta ja iloitsemme yhdessä Jumalan rakkaudesta.

Toimintaa, päivitetty 9.8.2023

Perhetyöllä on oma sähköpostilista, jossa tiedotetaan Tuomiokirkoseurakunnan perhetyön tulevista tapahtumista. Jos haluat liittyä listalle ja saada tietoa lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta, lähetä viestiä Jenni Pihajoelle, jenni.pihajoki@evl.fi.

Tuomiokirkon muskariolkkari (Tuomiokirkonkatu 1) tiistaisin

Tervetuloa muskariolkkariin 22.8.2023 alkaen! Muskarit kokoontuvat musisoimaan tiistaisin klo 10.15-10.45 ja klo 14.15-14.45.
Muskareiden välissä tarjolla kupillinen kuumaa ja rentoa yhdessäoloa. Halutessasi voit ottaa omat eväät mukaan.

Toiminta on maksutonta ja avointa, ei ennakkoilmoittautumista. Muskari toimii pääasiassa kirkkosalissa. Joskus kokoonnumme Tark’ampujan kappelissa, ohjaamme teidät aina oikeaan paikkaan. Muskarissa musisoimme monipuolisesti lorutellen, rytmitellen, liikkuen ja rytmisoittimia soitellen. Muskaria ohjaavat lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, mukana myös Tempo-panda ja Leo-nalle.
HUOM! Muskaria ei ole 17.10. Syyskauden viimeinen muskarikerta on tiistaina 12.12.

Ajankohtaisin tieto toiminnasta löytyy tapahtumakalenterista.

Kirkonrotta

Täytyyhän kirkossa kirkonrotta olla, Tuomiokirkossa niitä on useampiakin. Kirkonrotta.fi -palvelussa on paljon tietoa seurakuntien tarjoamasta toiminnasta lapsille ja perheille Turun alueella. Kirkonrotan Facebook-sivulla taas on ohjelmia, vinkkejä ja puuhaa siitä, mitä lasten kanssa voi tehdä.

Siirry Kirkonrotta.fi sivuille tästä linkistä

Siirry Kirkonrotan Facebook-sivulle tästä

Monihaarainen kastepuu, jossa paljon vihreitä lehtiä. Lehtiin on kirjoitettu nimiä. Puun huipulla valkea kyyhky.

Vauva ja pieni lapsi värikkäät marakassit käsissään.

lastenohjaaja
Tuomiokirkkoseurakunta