Reipasta liikuntaa senioreille

Löydä paikkasi tuolijumpasta tai pilateksesta. Mukana olleet kiittävät toimintaa ja sanovat, että tämä yksi viikon kohokohdista.

Kehonhuolto

Kehonhuolto alkaa 10 minuutin hartiajumpalla tuolilla istuen. Sen jälkeen käydään maton päällä lattialla koko kroppa rauhallisesti, mutta tehokkaasti läpi. Lihaksia sekä vahvistetaan että venytetään pilates-tekniikkaa hyväksi käyttäen. Lopuksi lempeat venyttelyt. Matto ja lämmin mukava treeniasu tarvitaan. Tunti päättyy rentoon hetkeen ja päivän Sanaan. Ryhmä sopii ihan kaikille!

Kehonhuollon kevätkausi jatkuu ma 29.4. asti. Pääsiäismaanantaina 1.4. ei ole jumppaa. Kehonhuollon kevätkauden kausimaksu on 70 € ja se maksetaan ensimmäisellä jumppakerralla käteisellä tai Mobile Pay:lla. Valitettavasti pankkikorttimaksumahdollisuutta ei ole. Rahastaja on paikalla vielä myös toisella jumppakerralla, mikäli et pääse mukaan aloituskertaan. Jos tulet mukaan jumppaamaan myöhemmin keväällä, ole maksusta sopimiseksi yhteydessä Heli Ojalaan (040-3417396).

Suikkilan seurakuntakoti ma (8.1.-29.4.) klo 10-11

Lämpimästi tervetuloa!

Tuolijumppa

Tuolijumppa on osa seniorikerhoa. Jumppatuokion kesto 45 min ja hinta 3 euroa/kerta. Tuolijumpat jatkuvat viikolle 28 asti, kevätkausi alkaa viikolla 3. Jumpan jälkeen on yhteinen hartaus- ja kahvihetki. Hartauden käy pitämässä vaihtuva seurakunnan työntekijä pappi, kanttori tai diakoni. Halutessasi voit osallistua myös vain jumppaosuuteen.

• Mikaelin seurakuntakoti ke klo 12.30-13.15
  • Suikkilan seurakuntakoti to klo 12-12.45
  • Paakarlan seurakuntakoti ke klo 12.30-14.00, Huom! Kevätkausi ke klo 13.30-15.00
Liikkuva seurakunta logo