Nuoret aikuiset ja opiskelijat

Mikaelinseurakunnan nuorten aikuisten toiminta on nimeltään Polku! Polku on nuoren aikuisten verkosto, joka on osa Mikaelin- ja Katariinanseurakunnan toimintaa. Polku on tarkoitettu sinulle, joka haluat oppia tuntemaan toisia ihmisiä, itseäsi ja Jumalaa.

Seuraa meitä Instagramissa @polku_turku tai liity Facebook ryhmäämme!

Polun Iltoihin kokoonnumme pari kertaa kuukaudessa Mikonmökkiin (Puutarhakatu 24) hyvän opetuksen, musiikin, yhteyden ja iltapalan äärelle.

Polun Messu on erityisesti nuorille aikuisille suunnattu jumalanpalvelus, jota vietetään Katariinan kirkossa.

Polun messuja ja iltoja vietetään keskiviikkoisin klo 18.

Messussa on hyvää musiikkia, rento tunnelma, käytännönläheistä opetusta, ehtoollinen ja iltapala. Voit osallistua messun järjestämiseen yhdessä muiden kanssa tai tulla  vain katsomaan ja kuuntelemaan.

Food & Hope on yhteisöllinen ilta, johon kokoonnumme yhteisen ruokailun ja hyvän seuran pariin.

Saat ajankohtaista tietoa facebook sivuiltamme www.facebook.com/foodhopeLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Food & Hope järjestetään yhteistyössä Katariinanseurakunnan, Kansan raamattuseuran opiskelijatyön, Operaatio ruokakassin ja Mikaelinseurakunnan ystävät ry:n kanssa.

Polun leirejä järjestetään pari kertaa vuodessa, seuraa ilmoituksia Polun somessa.

Kutsutilaisuudet

Mikaelinseurakunta kutsuu vuosittain tiettyjä nuorten aikuisten ikäluokkia ja seurakuntaan liittyneitä ja muuttaneita erilaisiin tapahtumiin, esimerkiksi teatteriesityksiin tai jääkiekko-otteluihin. Kutsutilaisuuksista ilmoitetaan henkilökohtaisesti kutsutuille.

Polku nuorten aikuisten verkosto turun evankelis-luterilaisissa seurakunnissa

Työntekijät

vs. seurakuntapastori