Työikäiset yksinasuvat

Ihana valo!
Tervetuloa kevät!
Sinä olet Jumalan luoma ihme!
Tervetuloa yhteisiin tapaamisiin ja tapahtumiin!

Oletko kiinnostunut viettämään aikaa yhdessä toisten yksinasuvien kanssa? Tervetuloa mukaan!
Tuomiokirkkoseurakunnassa järjestetään monenlaista toimintaa yksinasuville: asiantuntijaluentoja, karaoke- ja lautapeli-iltoja, kulttuurijuttuja, moniryhmäiltoja, ruokatreffejä, olkkari-iltoja 20-40-vuotiaille, pikadeittitapahtumia ym... Työikäisten yksinasuvien toimintaan ovat tervetulleita kaikki työikäiset - osallistujan ei tarvitse asua tuomiokirkkoseurakunnan alueella.
Tältä sivulta löydät ajantasaista tietoa tulevista tapahtumista, tiedot päivittyvät tarpeen mukaan, vähintään kerran kuukaudessa. Voit myös ottaa yhteyttä meihin työntekijöihin ja kysyä lisää!

Nähdään - Kaija ja Jenni

Tervetuloa mukaan!

Jaamme ajankohtaista tietoa kuukausittain infosähköposteina.
Voit tilata infokirjeen sähköpostiisi: kaija.jokinen@evl.fi
Olet lämpimästi tervetullut, tule mukaan tutustumaan!

(Päivitetty 12.3.2024)

Diakoni Kaija Jokinen hymyilee ja nostaa peukkua Eerikinkadun Toimitalon ulko-ovella.
Diakoni Kaija Jokinen: Tervetuloa Toimitalolle Yxinasuvien työikäisten tapahtumiin!
Kuva kesäisestä tuomiokirkkotorista, pappi poseeraa tuomiokirkon mallin mukaan tehdyn maskotin kanssa.
Jenni-pappi ja tuomiokirkko