Työikäiset yksinasuvat

Valo voittaa!
Kevät ja tuleva kesä!
Tervetuloa yhteisiin tapaamisiin ja tapahtumiin!

Iloa, toivoa ja rakkautta! Keväisen luonnon ihmettelyä. Valaiskoon tietäsi Luojan huolenpito ja läsnäolo! ❤️

Oletko kiinnostunut viettämään aikaa yhdessä toisten yksinasuvien kanssa? Tervetuloa mukaan!
Tuomiokirkkoseurakunnassa järjestetään monenlaista toimintaa yksinasuville: asiantuntijaluentoja, karaoke- ja lautapeli-iltoja, kulttuurijuttuja, moniryhmäiltoja, ruokatreffejä, olkkari-iltoja 20-40-vuotiaille, pikadeittitapahtumia ym... Työikäisten yksinasuvien toimintaan ovat tervetulleita kaikki työikäiset - osallistujan ei tarvitse asua tuomiokirkkoseurakunnan alueella.
Tältä sivulta löydät ajantasaista tietoa tulevista tapahtumista, tiedot päivittyvät tarpeen mukaan, vähintään kerran kuukaudessa. Voit myös ottaa yhteyttä meihin työntekijöihin ja kysyä lisää!

Nähdään - Kaija ja Jenni

Tervetuloa mukaan!

Jaamme ajankohtaista tietoa kuukausittain infosähköposteina.
Voit tilata infokirjeen sähköpostiisi: kaija.jokinen@evl.fi
Tulethan tutustumaan, olet lämpimästi tervetullut!

Huomioi Pikadeittien 3.5. etukäteisilmoittautuminen 30.4. mennessä. Tapahtuma toteutuu, mutta jonossa on useita henkilöitä.
Toive erityisesti: Naiset 30-45v, sekä Miehet: 40-55v ja 50-65v! Nyt on aika ilmoittautua!

(Päivitetty 25.4.2024)

Diakoni Kaija Jokinen hymyilee ja nostaa peukkua Eerikinkadun Toimitalon ulko-ovella.
Diakoni Kaija Jokinen: Tervetuloa Toimitalolle Yxinasuvien työikäisten tapahtumiin!
Kuva kesäisestä tuomiokirkkotorista, pappi poseeraa tuomiokirkon mallin mukaan tehdyn maskotin kanssa.
Jenni-pappi ja tuomiokirkko