Kanttorien yhteystiedot

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

D H I J K L N P R S T U V Å

Marja Haikka

Maarian seurakunta

Olen Marja Haikka, yksi Maarian seurakunnan kanttoreista. Vastaan, kuten kollegani, musiikista jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa, hartauksissa, rippikouluissa ja konserteissa. Johdan Verbum Sonans -kuoroa ja yhdessä toisten kanttorien kanssa FreeThree-KuoroaKaikille.

Harrastan yksinlaulua, vegaanista ruoanlaittoa, puutarhanhoitoa, uimista, sauvakävelyä, taiteita ja arkkitehtuuria.

Tulen hyvälle tuulelle, iloiseksi ja onnelliseksi ihmissuhteista.

Marko Hakanpää

johtava kanttori, director musices
Mikaelinseurakunta

Olli-Heikki Husso

Kaarinan seurakunta
kaarinan.kanttorit@evl.fi

Terttu Jussila

Kaarinan seurakunta
kaarinan.kanttorit@evl.fi

Elina Kerokoski

kanttori, vs. seurakuntapastori
Katariinanseurakunta

Director cantus, musiikin maisteri Elina Kerokoski on Varissuon kirkon kanttori, joka toimii esilaulajana ja urkurina jumalanpalveluksissa sekä kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa. Lisäksi hän vastaa Varissuon kirkossa järjestettävistä kirkkokonserteista. Elina on äänialaltaan altto ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Elina on myös pappi ja vastaa seurakunnassamme aikuistyöstä, aikuisten pienryhmistä ja hiljaisuuden työstä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan retriittitoimintaan, hiljaisuuden messuihin tai säännöllisesti kokoontuviin raamattu- ja rukouspiireihin, kannattaa olla yhteydessä Elinaan.

Markku Lautjärvi

johtava kanttori
Katariinanseurakunta

Diplomilaulaja, director cantus Markku Lautjärvi on Pyhän Katariinan kirkon kanttori, joka johtaa Katariinanseurakunnan kirkkomusiikkityötä. Hän toimii sekä esilaulajana että urkurina jumalanpalveluksissa ja erilaisissa kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa.

Markku on perustanut kevääseen painottuvan Cantio sacra -matineasarjan, jota hän on isännöinyt Pyhän Katariinan kirkossa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Markku on äänialaltaan tenori ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Markku johtaa myös Pyhän Katariinan kuoroa. Jos kuorotoiminta kiinnostaa sinua, ole rohkeasti yhteydessä häneen.

Sofia Liljeström

församlingspastor och barnkörsledare
Auragatan 18
20100 ÅBO

Elias Rautiainen

musiikkityöntekijä, nuorisomuusikko
Mikaelinseurakunta

Julia Tamminen

kanttori (virkavapaalla 31.5.2024 asti)
Martinseurakunta

Ulla Vuola

Maarian seurakunta

Olen Ulla Vuola, yksi Maarian seurakunnan kanttoreista. Olen viihtynyt Maariassa jo yli 30 vuotta ja viihdyn edelleen. Teen työtä koko Maarian seurakunnan alueella ja erityisvastuualueenani on urkumusiikki.

Vapaa-ajalla harrastan valokuvamista ja luonnossa liikkumista. Kesällä tykkään viettää aikaa mökillä, käydä melomassa ja hoitaa puutarhaa.

Minut saa hyvälle tuulelle ystävien ja läheisten kanssa kahvittelu ja jutustelu sekä lasten kanssa touhuaminen.

Å