Uskoa, toivoa ja rakkautta Katariinan somessa

Tervetuloa seuraamaan Katariinanseurakunnan toimintaa etänä sosiaalisen median välityksellä. Facebook-yhteisömme toimii aktiivisesti ja siellä on viikottain ohjelmaa. Toimimme myös Instagramissa.

Katariinanseurakunnan perheille, nuorille, sekä nuorille aikuisille on lisäksi omat somekanavansa. Linkit kaikille kanaville löytyvät alempaa tältä sivulta.

Katariinanseurakunta Facebookissa

Katariinanseurakunnan Facebookissa on paljon ohjelmaa. Facebookissa voi liittyä laulamaan kanssamme iltavirttä, seuraamaan mielenkiintoisia luentoja tai tutustumaan seurakuntamme elämään. Kurkkaa sivustolle!

kanttori, vs. seurakuntapastori
Katariinanseurakunta

Director cantus, musiikin maisteri Elina Kerokoski on Varissuon kirkon kanttori, joka toimii esilaulajana ja urkurina jumalanpalveluksissa sekä kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa. Lisäksi hän vastaa Varissuon kirkossa järjestettävistä kirkkokonserteista. Elina on äänialaltaan altto ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Elina on myös pappi ja vastaa seurakunnassamme aikuistyöstä, aikuisten pienryhmistä ja hiljaisuuden työstä. Jos olet kiinnostunut osallistumaan retriittitoimintaan, hiljaisuuden messuihin tai säännöllisesti kokoontuviin raamattu- ja rukouspiireihin, kannattaa olla yhteydessä Elinaan.