Paattisten pappila

Ulkokuva Paattisten pappilasta. Matala, valkoiseksi rapattu rakennus.

Paattistentie 859, 21330 Turku

040 341 7371 vahtimestari

040 341 7496 vahtimestari

20

Paattisten pappila on valkoiseksi rapattu rakennus, joka kuvastaa aikaansa. Pappila on rakennettu vuonna 1959. Pappila samassa pihapiirissä kirkon ja seurakuntatalon kanssa. Pappila on pääasiassa seurakunnan säännöllisesti kokoontuvien ryhmien käytössä.

Aukioloajat ja varaukset

Paattisten pappila on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Pappilaa voi varata vahtimestarilta numerosta 040 341 7371 tai 040 341 7496.

Pappila juhlatilana

Paattisten pappilaa voi varata esimerkiksi kokoustilaksi, mutta perhejuhlia ja muistotilaisuuksia varten Paattisten seurakuntatalo on paikkana parempi. Pappilaan mahtuu noin 20 henkilöä ja vieraiden käytössä on piano.

Pappilan keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen. Kahvikuppeja ja ruokailukalustoa on riittävästi 20 hengen tilaisuuksiin. Muista pappilan keittiön käyttöön liittyvistä asioista sovitaan vahtimestarin kanssa.

Paattisten pappilan korvaukset

• Perusmaksu: 1–15 henkilön tilaisuudesta 40 € ja 16–50 henkilön tilaisuudesta 80 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää pappiloiden korvauksista

Parkkipaikat

Paattisten pappilan läheisyydessä on parkkipaikka autoille. Lisäksi pappilaan pääsee julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteellinen

Paattisten pappila on esteellinen eikä sovellu liikuntaesteisille tai näkövammaisille. Pappilan tiloissa sijaitsee myös Paattisten seurakunnan diakoniatoimisto.

• sisäänkäynnillä portaat
  • kapeat ovet