Musiikki ja kuorot

Laulakaa Herralle uusi laulu! Hän on tehnyt ihmeellisiä tekoja. Maa, kohota Herralle riemuhuuto. Iloitkaa ja riemuitkaa, laulakaa ja soittakaa! (Psalmi 98:1,4)

Musiikilla on tärkeä tehtävä seurakuntamme jumalanpalveluselämässä. Musiikin avulla julistamme evankeliumia, ilosanomaa. Musiikki tuo niin lohtua kuin iloa sitä tarvitsevalle.

Jumalanpalveluksissa ja kirkollisissa toimituksissa käytetään pääasiassa virsikirjaaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakuntamme musiikkielämää tukevat kaksi kuoroa: kirkkokuoro ja Cantilena-kuoro. Näihin kuoroihin olet tervetullut. Myös lukuisat vapaaehtoiset eri instrumentein palvelevat seurakuntaa musiikillaan. Halutessasi voit ilmoittautua tähän vapaaehtoisten joukkoon.

Seurakunnassamme järjestetään konsertteja ja musiikkitilaisuuksia.  Konserttitarjoukset/ pyynnöt voi lähettää osoitteeseen kaarinan.kanttorit@evl.fi.

Katso tarkemmin sivupalkista.

kanttori