Nuorten musiikkitoiminta

Musiikki on iso osa nuorisotyötämme ja nuorten veisukirjan tutut ripariveisut raikuvat muun muassa nuorten veisumessuissa, isostoiminnassa ja tietysti ripareilla ja muilla leireillä. Syksystä 2018 alkaen nuorten käytössä on ollut Papinholman bändikämppä, jossa pyörii myös nuorten bändit. Lisäksi voit esimerkiksi opetella kitaransoiton saloja työntekijöidemme johdolla. Oletpa sitten taitava muusikko, opetteleva leirisäestäjä tai jotakin siltä väliltä (tai sinua kiinnostaa esim. miksaus), niin musatouhumme ovat sinua varten!

Projektibändi?!

Seurakuntamme bändikämppä odottaa soittajia! Taitotasosta riippumatta bänditoimintamme on sinua varten, ja voit kerätä itse porukan tai hypätä mukaan jo olemassa olevaan. Ole yhteydessä Jensiin ja laitetaan homma käyntiin!

Keväällä 2024 projektibändi säestää ainakin veisumessuissa, tule siis rohkeasti mukaan!

Kitaristi-kurssi

Haluaisitko oppia säestämään kitaralla? Puraisiko riparilla kitarakärpänen? Huoli pois, Kitaristi-kurssi on sinua varten!

Kitaristi-kurssilla opettelemme kitarasäestyksen perusjuttuja ja harjoittelemme soittamaan ja säestämään kitaralla soinnuista. Kurssin ohjelma, aikataulu ja tavoitteet räätälöidään osallistujien mukaan, eli voit tulla mukaan opettelemaan alkeita tai hiomaan jo alkanutta harrastusta. Et tarvitse omaa kitaraa, mutta jos haluat treenailla myös kotona, niin se on toki hyödyllinen.

Kitaristi-kurssi on maksuton. Kysy lisää Jensiltä!

Veisumessu Kaarinan kirkossa