Kolme nuorta koulukirjojen äärellä.

LÄHETYSTYÖ

Lähetystyön kirkkopyhät, -kahvit ja hetki lähetykselle

14.1. klo 10 Medialähetys Sanansaattajien kirkkopyhä. Kirkkokahvit ja hetki lähetykselle srk-talolla messun jälkeen. Messussa saarnaa Sansan kotimaantyönjohtaja Mikko Matikainen.

17.3. klo 10 Kansanlähetyksen kirkkopyhä. Kirkkokahvit ja hetki lähetykselle srk- talolla messun jälkeen. Messussa saarnaa Kansanlähetyksen edustaja

Missiomessut Meri-Karinassa sunnuntaisin klo 16

7.1. Elämän valttikortit, Liisa Kuusela

11.2. Vainottu, vaan ei hylätty, Päivö Juntumaa, Open Doors

3.3. Isän rakkaus kutsuu, Satu ja Petri Hyrsky

31.3. Rukous - salainen ase, Juha Yli-Jaakkola (KRS), Liisa Kuusela

5.5. Innostu rukouksesta

Rukouspysäkki

Rukouspysäkki torstaisin klo 18 Pitkiksessä (Pitkäpellonkatu 6)

Myyjäiset

ke 26. – to 27.3. klo 17–19.30 Pääsiäismyyjäiset. Leivonnaisia, villasukkia, arpajaisia, kortteja, kirjamyynti ja kahvila. Käteismaksu ja Mobile Pay.

Aamukahvit

Aamukahvit Martin srk-talossa Ompeluseurasalissa parittomien viikkojen maanantaina alkaen 15.1. klo 9.30–11. Kokoonnumme aamukahville elämän kysymysten ja hengellisten asioiden äärelle keskustelemaan ja kyselemään. Keskustelu rakentuu osallistujien kysymyksistä ja aiheista.

Lähetyspiirit – tervetuloa mukaan!!

Kenianpiiri, Myllymäentie 22. Piiri kokoontuu parittomien viikkojen keskiviikkona alkaen 17.1. klo 14. Raamattua, keskustelua ja rukousta.

Lähetyksen puuhapiiri Martin srk-talossa, päiväkerhotiloissa alakerrassa parillisten viikkojen perjantaina alkaen 5.1. klo 18. Kortti- ja koristeaskartelua ja erilaisten käsitöiden tekemistä lähetystyön hyväksi.

Lähetyksen Ompeluseurat Martin srk-talossa Ompeluseurasalissa parittomien viikkojen tiistaina alkaen 16.1. klo 17.30–19. Kutoa voi itselle tai lähetykselle. Mukaan seuranpitoon voi tulla myös ilman kudinta!

Toivoa naisille Uittamon srk-kodissa parittomien viikkojen torstaina alkaen 18.1. klo 18–19.30.  Toivoa naisille - piiri keskittyy rukoilemaan naisten ja naista koskettavien asioiden puolesta ympäri maailmaa.

Addressimyynti lähetyksen hyväksi

Addressi 5€ kpl, tiedustele lähetyssihteeriltä tai Martin seurakuntatalon vahtimestarilta.

Lähetystyön tilaisuuksista voit kysellä Martinseurakunnassa:

Lähetyssihteeri

Mirja Metso p.040-3417424