Tervetuloa Martinseurakuntaan!

Valikosta löydät kaikki seurakunnan tapahtumat, tilaisuudet sekä henkilökunnan yhteystiedot ja palvelut, joita seurakunta järjestää. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Seurakunnan toiminnasta ja tapahtumista saa tietoa myös seurakunnan Facebook-sivuilta. Messuun, Jumalanpalvelukseen ja Martinkirkossa pidettäviin konsertteihin voi osallistua silloin tällöin myös verkossa tai YouTube-kanavalla.

Messut voi katsoa Youtubesta tai Facebookista myös jälkikäteen silloin kun sinulle sopii. Tutustu myös Instagram-kanavaamme!

Martinseurakunnan pääsiäisaika ja kevät 2024 -ohjelma on viimein julkaistu!

Katso ohjelma verkosta tai hae vihko kirkoista tai seurakuntakeskuksista!

Yhteisvastuu 2024 alkaa!

Auta mm. yksinäisyydestä kärsiviä koululaisia. Kiitos!

Auta Ukrainaa ja ukrainalaisia hädässä!

Alla olevan linkin kautta voit tukea ja auttaa sotaa pakenevia ukrainalaisia perheitä ja lapsia. Kiitos kun autat!

Diakonia auttaa ja tarjoaa henkistä, taloudellista ja hengellistä tukea.

Diakoniatyöntekijöiltä voi varata ajan tiistaisin ja torstaisin klo 9-11 välisenä aikana seuraavista puhelinnumeroista:

• Martti – Kaasukellon alue 040 341 7128
  • Uittamo – Vähäheikkilä – Majakkaranta 040 341 7415
  • Hirvensalo – Satava – Kakskerta – Haarla – Moikoinen 040 341 7419

Voit olla myös suoraan yhteydessä seurakunnan työntekijöihin!

Kirkon palveleva puhelin päivystää numerossa 0400-221180 joka ilta klo 18-24

Päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia, koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.

viestintä- ja seurakuntasihteeri
Martinseurakunta