Läksyparkit

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä yhteistyössä Kaarinan seurakunnan kanssa mahdollistaa 1-3 luokkalaisille iltapäivätoimintaa seurakuntataloillamme lähikoulujen 1-3 luokkalaisille.

Kerhossa on mahdollista tehdä läksyjä ja puuhailla muiden kerholaisten kanssa. Kerhon lopuksi pidetään hartaus ja nautitaan pieni välipala. Kerho on maksuton ja kaikki voivat ilmoittautua mukaan, myös seurakuntaan kuulumattomat.

1-3 luokkalaisten läksyparkit alkavat taas!

Poikluoman seurakuntatalolle 1.-3. -luokkalaisten läksyparkkikerho keskiviikkoisin heti koulun jälkeen ja loppuu klo.15.30.

Kaarinan kirkolle 1-3 luokkalaisten läksyparkkikerho torstaisin heti koulun jälkeen ja loppuu klo.15.30.

Kerhossa on mahdollista tehdä läksyjä ja puuhailla muiden koululaisten kanssa.  Kerhossa on mukavaa vaihtelevaa monipuolista ohjelmaa kuten mm. askarrellaan, leikitään, pelaillaan, ulkoillaan ja leivotaan yhdessä.

Kerhon lopuksi pidetään hartaus ja nautitaan pieni välipala. Poikluoman seurakuntatalon kerhoa ohjaavat Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän lastenohjaaja Maarit sekä Kaarinan seurakunnan nuorisotyönohjaaja Anette. Kaarinan kirkolla pidettävää kerhoa ohjaavat Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän lastenohjaaja Maria sekä Kaarinan seurakunnan nuorisotyönohjaaja Anette.

Kevääksi on muutama kerhopaikka per läksyparkki vapaana. Kysele läksyparkkipaikoista Anetelta.

Poikluoman seurakuntatalolla

Piispanlähteen 1-3 luokkalaisten Läksyparkkikerho Poikluoman seurakuntatalolla keskiviikkoisin!

Kaarinan kirkolla

Hovirinnan ja Valkeavuoren 1-3 luokkalaisten Läksyparkkikerhoon Kaarinan kirkolla torstaisin!