Maarian seurakunnan alueneuvostot

Seurakunta on jaettu kolmeen alueeseen: Itä-Maaria, Lounais-Maaria ja Pohjois-Maaria. Seurakunnan toimintaa alueella suunnittelevat ja toteuttavat aluepappi ja alueneuvosto, jonka seurakuntaneuvosto valitsee neljäksi vuodeksi kerrallaan. Seurakunnan työntekijät toimivat kaikilla alueilla. Aluetyön tapahtumia ovat esimerkiksi Metsäkirkot Runosmäessä ja Hepokullassa, hartaudet Koroisten ristillä ja erilaiset tapahtumat seurakuntataloilla. Seurakunta osallistuu myös eri kaupunginosissa järjestettäviin tapahtumiin kuten joulunavauksiin.

Itä-Maarian alueneuvosto

Reijo Seppälä (puheenjohtaja), Kati Andersén, Kyösti Elo, Tytti Issakainen, Riitta Karjalainen (vpj.), Laura Tikkanen, Juha Säijälä, Kristina Wikström, Matti Ijäs, Lilli Eklund (seurakuntaneuvoston edustaja), Terhi Lehtovaara (varajäsen). Aluepappi: Rauno Vesti.

Lounais-Maaria

Marika Siika (puheenjohtaja, seurakuntaneuvoston edustaja), Pirkko Laine, Laura Roivas (vpj.), Jaana Vuorenheimo, Seppo Kolkka, Heli Lehti, Ulla Lähteenmäki, Marianne Pönkkä, Meri Virtanen, Iina Jussilainen, Jenni Mikkonen, Marjo Raittinen, Ulla Kaarnavaara, Susa Deng, Eila Hannula, Reijo Laakso (varajäsen). Aluepappi: Dan-Johan Eklund.

Pohjois-Maaria

Merja Nurmio (puheenjohtaja, seurakuntaneuvoston edustaja), Marja Huttunen (vpj.), Leena Koskikivi, Erik Lehtovaara, Maria Lähdemäki, Ansa Kauppinen, Pirjo Haulisto, Lea Kuusela, Antti Alitalo (varajäsen). Aluepappi: Kristiina Frondelius.

Kartta Pohjois-, Lounais- ja Itä-Maarian alueista