Jordanian ja Pyhän maan evankelisluterilainen kirkko (ELCJHL), Palestiina
Suomen Lähetysseura

Lähi-idän ainoan evankelisluterilaisen kirkon toiminnan tukeminen: mm. sosiaalityö ja lasten ja nuorten parissa tehtävä työ. Kirkon työntekijöiden palkkaaminen. Teologian stipendiaattien tukeminen sekä taloudellisten mahdollisuuksien antaminen rauhan ja sovinnon puolesta toimimiseen. Suomen Lähetysseuran kautta tehtävään lähetystyöhön Palestiinassa voi tutustua alla olevan diaesityksen välityksellä. Liiku esityksessä alaspäin -nuolinäppäimellä. Vetämällä hiiren oikeaan alakulmaan, näet missä kohtaa esitystä olet. Diaesityksen saavutettava tekstivastine on luettavissa liitetiedostosta (pdf), joka avautuu uudelle välilehdelle.

Tue työtä Jordanian ja Pyhän maan evankelis-luterilaisen kirkon hyväksi

Saaja: Suomen Lähetysseura

Tilinumero: FI38 8000 1400 1611 30

Viite: 4 074413 002561 564

MobilePay: 53518

Keräyslupa: RA/2020/1538, voimassa toistaiseksi 1.1.2021 alkaen

ELCJHL:n lähetyskirjeitä

ELCJHL tulee englanninkielen sanoista Evangelical Church of Jordan and the Holy Land eli Jordanian ja Pyhän maan evankelisluterilainen kirkko. ELCJHL:n kirjeet ovat pdf-muodossa ja avautuvat uuteen välilehteen.

Syystervehdys 2020

Uutiskirje 1 2023 Heikkilä TarmoLinkki avautuu uudessa välilehdessä