Muualla rippikoulunsa käyville nuorille

Rippikoululainen ja vanhempi,

Tältä sivulta löydät kaiken tarpeellisen tiedon rippikoulun seurakuntajaksosta, siis rippikouluajasta ennen varsinaista rippileiriä. Myös partio-, järjestö- ja muiden rippikoulujen ohjelmaan kuuluu tavallisesti tutustuminen oman kotiseurakunnan toimintaan, vaikka leirin järjestääkin eri taho. Täältä löydät aikataulujen lisäksi rippikouluvastaavan yhteystiedot sekä hyödyllisiä linkkejä, joiden kautta voit kurkistaa ja osallistua esimerkiksi nuorten toimintaamme!

Jos teillä on mitä tahansa kysyttävää ripariin liittyen, olkaa rohkeasti yhteydessä!

Seurakuntaan tutustumisjakson ohjelma

ke 29.11. klo 18.30-19.30
Starttitapaaminen
Toivomme paikalle sekä rippikoulunsa aloittavaa että vanhempaa
Poikluoman seurakuntatalo (Poikluomantie 9)

joulu-helmikuussa, jonain maanantaina klo 17.00 - 20.00 välillä
Nuortentoimintaan tutustuminen, nuortenilta
(ole paikalla vähintään tunti ja kerro työntekijälle, kuka olet!)
Papinholman nuortentalo (Käräjäkalliontie 4)

su 3.3. klo 10.00-11.30
Messuun osallistuminen

su 10.3. klo 14.00-14.45
Nuorten veisumessuun osallistuminen
Kaarinan kirkko (Voudinkatu 2)

su 24.3. klo 16.00-17.00
Pääsiäisen RipariGospel

la 27.4. klo 12.30-14.30
Diakonian teemapäivä
Kaarinan kirkko

Seurakuntaan tutustumisjakson korvaavat tehtävät ja todistus osallistumisesta

Jos olet ollut poissa jostakin, voit korvata poissaolon kirjallisella tehtävällä. Saat tehtävän Jensiltä pyytämällä!

Saat todistuksen hyväksytystä seurakuntajaksoon tutustumisesta viimeisellä tapaamiskerralla. Jos et pääse osallistumaan silloin, saat todistuksen erikseen sovittavana aikana. Jos tarvitset Raamatun kotiseurakunnastasi, muista pyytää myös se viimeistään viimeisellä tapaamiskerralla!

Rippikoulu on tärkeää aikaa myös riparilaisen perheelle ja läheisille. Siksi kutsumme rippikoululaisen läheisiä mukaan vanhempainiltojen lisäksi myös kaikkiin rippikoulun jumalanpalveluksiin. Lämpimästi tervetuloa!

Rippikouluvastaava

johtava nuorisotyönohjaaja