Hautatoimiston yhteystiedot

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän hautatoimisto auttaa hautausjärjestelyissä ja haudan hoitoon liittyvissä asioissa. Hautatoimistossa hoidetaan myös hautaus- ja hautojenhoitolaskutus.

Hautatoimiston palvelupiste Eerikinkatu 3:ssa on avoinna arkisin klo 9.00-14.00.

• Hautojen hoito  040 341 7010 (ei tekstiviestejä). Puhelinpalveluaika arkisin klo 9.00-14.00.
  • Siunaus- ja jäähyväistilaisuusvaraukset  040 341 7253 (ei tekstiviestejä). Puhelinpalveluaika arkisin klo 9.00-14.00
  • Sähköposti: turku.hautatoimi@evl.fi

Seurakuntayhtymän hautatoimiston asiakaspalvelussa voit

HUOM! Siunausaikoja varataan enintään 5 viikon päähän varaushetkestä.

Hautatoimiston hoitaja Maria Wikström
Toimistosihteeri Johanna Gunell
Toimistosihteeri Mette Karlsson
Toimistosihteeri Jaana Kohonen
Toimistosihteeri Päivi Tauriala-Ahlroos

Seurakuntien hautatoimistossa on saatavana hautausopas, jossa selvitetään yksityiskohtaisemmin hautauksiin liittyviä asioita. Voit tutustua hautausoppaaseen myös verkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (pdf, aukeaa uudessa ikkunassa).

Krematorio

Skarppakullantie 2, 20720 Turku (Pyhän Ristin kappelin alakerta). P. 040 341 7537

Uurnien nouto krematoriosta ti–la klo 8–15.30. Krematorio on suljettu sunnuntaisin ja maanantaisin.

Hautausmaiden työnjohtajien yhteystiedot löydät Hautausmaat -sivulta