Nuori lekottelee kesäisellä nurmikolla. Kuvituskuva.

Nuoret aikuiset ja opiskelijat

Nuorten aikuisten toiminnan tavoitteena on tuoda yhteen nuoria aikuisia sekä antaa heille eväitä elämään ja Jumalan tuntemiseen. Tervetuloa mukaan!

Polku on nuorten aikuisten yhteisö Mikaelin- ja Katariinanseurakunnassa. Tervetuloa mukaan!

POLKU - Nuoret aikuiset Turun Mikaelin- ja Katariinanseurakunnissa logokuva

Löydät meidät Facebookista nimellä Polku (facebook.com/polkuturku) ja Instagramista nimellä @polku_turku. Voit ottaa yhteyttä myös työntekijöihin whatsappin kautta tai soittaa meille. Nähdään!

Polun illat

Polun Iltoihin kokoonnumme hyvän opetuksen, musiikin, yhteyden ja iltapalan äärelle. Illat ovat keskiviikkoina klo 18 osoitteessa Puutarhakatu 24. Keväällä 2024 kokoonnumme 17.1., 14.2., 13.3. ja 10.4.

Saat ajankohtaista tietoa illoista Instagramista @polku_turku tai liittymällä Polun Facebook-ryhmäänLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Kokoonnumme myös soluissa eli hengellisissä pienryhmissä, jotka ovat tarkoitettu erilaisissa elämäntilanteissa oleville nuorille aikuisille. Lisätietoja soluista saat tulemalla mukaan Polun tapahtumiin ja kysymällä, tai ottamalla suoraan yhteyttä Polun työntekijöihin.

Food & Hope

Food & Hope on yhteisöllinen ilta, johon kokoonnumme yhteisen ruokailun ja hyvän seuran pariin. Kevään 2024 Food & Hope -illat järjestetään Nummen seurakuntakodilla (Papinkatu 2) torstaisin klo 18 alkaen 25.1., 29.2., 21.3., 25.4. ja 23.5.

Iltoihin on ennakkoilmoittautuminen. Kuukausittain julkaistavat ilmoittautumislinkit sekä muuta ajankohtaista tietoa löydät tapahtumakalenterista tai Facebook-sivuiltamme www.facebook.com/foodhope (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Food & Hopea järjestetää yhteistyössä Polun, Kansan raamattuseuran opiskelijatyön, Operaatio ruokakassin ja Mikaelinseurakunnan ystävät ry:n kanssa.

Messut

Polun Messu on erityisesti nuorille aikuisille suunnattu jumalanpalvelus, joka järjestetään kuukausittain. Hyvää musiikkia, rento tunnelma, käytännönläheistä opetusta, ehtoollinen ja iltapala. Kevään 2024 Polun messut järjestetään Pyhän Katariinan kirkossa (Kirkkotie 46) 31.1., 28.2., 27.3., 17.4. ja 15.5.

Seuraa muita ajankohtaisia tapahtumia Polun instagramin kautta mm. leiri 22.-24.3., 1.5. vappupiknik ja 19.5. kevätjuhlat.

Luottamuksen messu on monikielinen nuorille aikuisille suunnattu messu, jota vietetään Turun tuomiokirkossa kuun viimeisenä sunnuntaina klo 16. Kaikki  messun musiikki tulee Taizé-yhteisöstä Ranskasta. Katso Luottamuksen messujen sivu Facebookissa (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Kaikissa kirkoissamme on yhteisiä jumalanpalveluksia erilaisin painotuksin myös sunnuntaisin. Jumalanpalvelusten alkamisajat voit tarkistaa tapahtumakalenterista.

Walkers auto

Aseman Lapset Ry:n Turun ja Kaarinan seudulle kokeiluun saatu Walkers-auto eli Wauto on ollut toiminnassa kohta 3 kuukautta!

Liikkuva kohtauspaikka jonne olet tervetullut niin porukalla kuin yksinkin. Kaikenikäisiä kävijöitä on ollut jo reilusti yli 1000 nuorta ja 200 aikuista!

Seuraa instassa ja snapchatissa wautoturku  niin tiedät missä mennään...
Haluaisitko osallistua vapaaehtoistoimintaan nuorten parissa?
Jos haluat antaa aikaasi ja läsnäoloasi, nauraa yhdessä nuorten kanssa ja tsempata harmin hetkellä turvallisena aikuisena?
Hae walkers-vapaaehtoistyöntekijäksi eli wapariksi. Ota yhteyttä p. 0403417059.

Polku ja Food & Hope

Matti Hernesaho (pastori), 040 341 7393, matti.hernesaho@evl.fi (Katariinanseurakunta)
Jessica Alakärppä (projektityöntekijä), 040 341 7387, jessica.alakarppa@evl.fi (Mikaelinseurakunta)
Oona Nissinen (diakonissa), 040 341 7135, oona.nissinen@evl.fi (Katariinanseurakunta)