Martin seurakuntatalo

Seurakuntatalo ja hissi talvella. Vaalea, rapattu rakennus, jonka sisäänkäynnille johtavat portaat.

040 341 7420 vahtimestari

40

Martinkirkkoa vastapäätä sijaitseva Martin seurakuntatalo tarjoaa kokoontumistilat useille eri piireille, mutta se sopii myös perhejuhlien ja muistotilaisuuksien viettoon. Tila on esteetön, kulku juhla- ja kokoustiloihin mahdolllinen hissillä.

Seurakuntatalolta on näkymät Martinkirkon etupuolella avautuvalle piazzamaiselle aukiolle. Lisäksi seurakuntatalossa on työntekijöiden toimistotiloja, kuten nuorisotoimisto. Diakoniatoimisto löytyy seurakuntatalon itäpäädystä ja lähetystoimisto alakerrasta Asesepän kadun puolella.

• Iso seurakuntasali ei ole toistaiseksi varattavissa
  • Ompeluseurasali: henkilömäärä pöydissä istuen 40

Aukioloajat ja varaukset

Martin seurakuntatalo on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntakodin vahtimestarilta numerosta 040 341 7420.

Seurakuntatalo juhlatilana

Seurakuntatiloissa voi viettää erilaisia perhejuhlia, kuten häitä, syntymäpäiviä, ristiäisiä tai rippijuhlia. Paikka soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen.

Vuorattavana on toistaiseksi vain ompeluseurasali. Ompeluseurasalissa on pöytäpaikat 40 vieraalle.

Seurakuntatalon keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa. Kahvikuppeja ja ruokalautasia on 60 henkilölle. Näiden lisäksi keittiövarustukseen kuuluu tarjoiluastioita.

Seurakuntatalolta löytyy piano, äänentoistolaitteet (puhemikrofoni ja kaiuttimet) ja langaton internetyhteys. Jos tarvitset datatykkiä, mainitse siitä vahtimestarille varauksen yhteydessä.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Parkkipaikat

Martin seurakuntatalolla ei ole omaa parkkipaikkaa, mutta kadun varressa on pysäköintitilaa. Seurakuntatalolle pääsee myös julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa). Bussipysäkiltä on seurakuntatalolle pieni kävelymatka.

Esteettömyys: Salit esteettömiä

kulku Martin seurakuntatalon juhla- ja kokoustiloihin mahdolllinen hissillä eli tila on näiltä osin esteetön. Sen sijaan talossa sijaitseva diakoniatoimisto on esteellinen portaiden vuoksi.

• Ompeluseurasali ja Iso juhlasali esteettömiä
  • Diakoniatoimisto esteellinen
  • sisätilat esteettömät
  • induktiosilmukka kuulovammaisille isossa salissa
  • inva-WC (vapaa tila molemmilla puolilla)

Tiedustelut ja varaukset:

040 341 7420 vahtimestari

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
wc wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Pöytiä ja tuoleja
Wifi
Videotykki
Valkokangas
Piano/flyygeli
Kastemalja

ke 20.3. klo 13.00 -15.00

Seniorikahvilat ja seniorilounaat

Seniorikahvilat ja seniorilounaat keskiviikkoisin klo 13 Martin seurakuntatalolla ja Uittamon seurakuntakodilla
to 21.3. klo 14.00 -16.00

Raamattupiiri ilosanomasta

Raamattupiiri ilosanomasta parillisten viikkojen torstaisin klo 14
ti 26.3. klo 17.00 -19.30

Pääsiäismyyjäiset

ke 27.3. klo 13.00 -14.30

Kanttorinkahvila

Tule mukaan kuulemaan Turun konservatorion opiskelijoiden musiikkiesityksiä ja laulamaan virsiä ja muita yhteislauluja! Kahvitarjoilu.
ke 27.3. klo 17.00 -19.30

Pääsiäismyyjäiset

ke 3.4. klo 13.00 -15.00

Seniorikahvilat ja seniorilounaat

to 4.4. klo 14.00 -16.00

Raamattupiiri ilosanomasta

Raamattupiiri ilosanomasta parillisten viikkojen torstaisin klo 14
ma 8.4. klo 9.30 -11.00

Aamukahvi

Ompeluseurasalissa parittomien viikkojen maanantaina.