Hannunniitun seurakuntatalo

Matalan rakennuksen katettu sisäänkäynti, jonne johtaa portaat ja luiska.

040 341 7435 vahtimestari

100

Hannunniitun seurakuntakodilla kokoontuvat seurakunnan eri-ikäisten ryhmät arkisin. Tiloja voi myös varata kokouksia, perhejuhlia tai muistotilaisuuksia varten.

Hämeen valtatien läheisyydessä, Kuralan Kylämäen tuntumassa sijaitseva Hannunniitun seurakuntatalo on yksi Turun Katariinanseurakunnan tiloista.

• Juhlasali: pöytäpaikkoja 80
  • Kahvio: pöytäpaikkoja 20

Aukioloajat ja varaukset

Hannunniitun seurakuntatalo on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntatalon vahtimestarilta numerosta 040 341 7435.

Seurakuntatalo juhlatilana

Hannunniitun seurakuntatalossa on juhlasali ja kahvio. Juhlasalissa on istumapaikkoja noin 100 hengelle. Pöytäpaikkoja seurakuntataloon voidaan järjestää yhteensä 80 hengelle.

Juhlasalissa on urut, flyygeli, äänentoistolaitteet (mikrofoni ja kaiuttimet), datatykki sekä CD-DVD-soitin. Kahviossa on lisäksi urkuharmoni. Astioita talosta löytyy 60 hengelle. Keittiössä on teollisuustiskikone ja useita kahvinkeittimiä, mutta muuten tila on tavallinen "kotikeittiö".

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuus 30 €, 51–100 hengen tilaisuus 50 €, 101–150 hengen tilaisuus 70 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista

Parkkipaikat

Hannunniitun seurakuntakodille tultaessa autoille on vain vähän pysäköintitilaa, mutta seurakuntakodille pääsee sujuvasti julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteetön

• ulko-oven eteen pääsee ajamaan autolla, ei inva-pysäköintipaikkoja
  • ei ovenavauspainiketta

Kastemalja

ke 20.3. klo 17.30 -19.00

Iltaperhekerho Hannunniitussa

Kerhossa PÄÄSIÄISASKARTELUA, leikkiä, laulua, hiljentymistä ja kahvittelua yhdessä.
to 21.3. klo 9.30 -11.15

Hannunniitun perhekerho

Tervetuloa 0-7 v lapset aikuisen kanssa laulamaan, leikkimään, hiljentymään, askartelemaan ja kahvittelemaan.
to 21.3. klo 13.00

Seniorien tuolijumppaa

Tavataan joka torstai-iltapäivä ja jumpataan yhdessä
ma 25.3. klo 9.00

Arjen tasapainojumppaa senioreille

Tavataan joka maanantai heti aamulla ja jumpataan yhdessä.
ke 27.3. klo 11.00 -13.00

Annantupa

Varttuneen väen oma kerho, joka kokoontuu Hannunniitun seurakuntatalossa parittomien viikkojen keskiviikkoina.
ke 27.3. klo 12.00

Hiljaisen viikon ehtoollishartaus

Paastonajan ehtoollishartaus yhdessä Annantuvan kerholaisten kanssa.
to 28.3. klo 9.30 -11.15

Hannunniitun perhekerho