Lahja lapselle -keräys

Haluaisitko antaa lapselle joululahjan ja saada samalla itsellesi joulumielen? Turun ja Kaarinan seurakunnat järjestävät jälleen vuonna 2023 jo perinteeksi muodostuneen Lahja lapselle -keräyksen. Viime vuonna joululahjan sai keräyksen kautta yli 1200 lasta – kiitos lahjoittajien!

Kuvassa pieni ja iso tyttö iloisena lahjojen kanssa.

Lahja lapselle -keräyksessä toteutetaan lasten omia joululahjatoiveita. Diakoniatyöntekijät kyselevät diakonia-asiakasperheidensä lasten toiveita. Sen jälkeen mukaan tulevat vapaaehtoiset auttajat: lahjatoiveiden selvittäjät ja välittäjät, lahjojen paketoijat ja kuljettajat. Ja tietysti lahjojen lahjoittajat. Ilman heidän apuaan tätä keräystä ei olisi.

Lahjoittajaksi keräykseen?

Toimi näin:

• Soita arkisin ti-ma 14.-20.11.2023 klo 10-13 numeroon 040 341 7660
  • tai täytä sähköinen lomake (sähköinen lomake aukeaa ma 13.11.)

Saat lapsen 50 euron arvoisen lahjatoiveen. Voit myös pyytää 20-30 euron arvoista toivetta toteutettavaksi.

Täyttämällä lomakkeen ilmoittaudut lahjoittajaksi keräykseen ja voit valita, haluatko lahjoittaa lahjapaketin vai lahjakortin. Saat lapsen 50 euron arvoisen lahjatoiveen. Voit myös pyytää 20-30 euron arvoista toivetta toteutettavaksi lisätiedoissa. Saat ensin vahvistuksen ilmoittautumisesta. Lahjavälitys lähettää erikseen tiedon valitsemastasi lahjatoiveesta. Saatat joutua odottamaan hetken toivetta.

Hanki lapsen toivoma lahja, kirjoita koodinimi ylös ja tuo se paketoimattomana klo 11-18

• Diakoniakeskukseen (Puutarhakatu 22) ma-pe 20.-24.11., ma-ti 27.-28.11. tai
  • Kaarinan kirkolle (Voudinkatu 2) ma-pe 20.-24.11.

Vapaaehtoiseksi keräykseen?

Lue lisää lahjakeräyksen monipuolisista vapaaehtoistehtävistä täältä. Vapaaehtoisten ilmoittautuminen on auki 6.-22.10.2023!

Lisätiedot ja tiedustelut: