Nummen Punainen tupa

Punainen, yksikerroksinen puurakennus kesäisen vehreässä maisemassa.

Papinkatu 2, 20540 Turku

040 341 7430 varaukset (ei toistaiseksi varattavissa)

30

Nummen punainen tupa sijaitsee samassa pihapiirissä Nummen seurakuntakodin kanssa. Punainen tupa ei tällä hetkellä ole varattavissa perhejuhlien viettoon.

Aukioloajat ja varaukset

Nummen punainen tupa ei ole toistaiseksi varattavissa.

Nummen Punainen tupa on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata Punaisen tuvan vahtimestarilta 040 341 7430.

Punainen tupa juhlatilana

Punainen tupa on kotoisa pienimuotoisten perhejuhlien pitämiseen. Tila on mitoitettu 30 hengelle. Kahvi- ja ruokailuvälineitä on 30 vieraalle. Punaisessa tuvassa on käytettävissä myös piano.

Korvaukset

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 €
  • Tuntiveloitus 25 €/tunti
  • Pöytäliinojen pesu 5 €/kpl

Huomioithan, että Nummen punainen tupa on maksullinen myös kastetilaisuuden ja -juhlan osalta.

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Nummen punainen tupa, sisäkuva. Nummen punainen tupa, sisäkuva. Lähikuva kahvikupeista.

• Henkilömäärä pöydissä istuen: 30

Nykyinen Punainen tupa on tehty alkuaan kanttori Helmer Pihan asunnoksi eli Kanttorilaksi, jossa hänen jälkeensä 1960-luvun alkupuolelle asti asuivat. Rakennuksen paikalla oli aikaisemmin Simolan lammasnavetta ja sen sekä asuinrakennuksen välissä "läpikäytävä" kaksoisovineen, josta Simolan kuuluisat hevoset kulkivat.

Parkkipaikat

Nummen Punaiselle tuvalle tultaessa autot voi pysäköidä Pyhän Katariinan kirkon parkkialueelle. Kirkkoaukion parkkipaikat ovat Turun kaupungin parkkipaikkoja ja ne ovat kaupungin pysäköinninvalvonnan piirissä. Muistathan siis parkkikiekon pysäköidessäsi.

Lisäksi paikalle pääsee julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa). Lähin bussipysäkki on noin 200 metrin etäisyydellä.

Esteettömyys: esteellinen

• haastava reitti liikuntarajoitteisille
  • pyörätuolilla liikkuvilla mahdoton
wc wc

ti 19.3. klo 9.30 -11.30

Nummen punaisen tuvan perhekerho

Tervetuloa lapsiperheet tapaamaan muita perheitä! Perhekerhossa on mahdollisuus leikkiin, askarteluun, tarjottavien syömiseen sekä yhteinen hartaus- ja laululeikkihetki.
ti 26.3. klo 9.30 -11.30

ti 2.4. klo 9.30 -11.30