Kolmas isosvuosi

Kaarinan seurakunnan kolmas isosvuosi keskittyy leiritoiminnassa erilaisen vastuun ottamiseen sekä toisaalta aikuistumisen kysymyksiin. Pääset tutussa ja turvallisessa porukassa pohtimaan, millainen ihminen minusta on kasvamassa ja miten se näkyy sekä seurakunnassa että myös muissa yhteyksissä. Apuohjaajana leireillä toimiminen on iso osa kolmatta isosvuotta. Loppuvuoden aikana käännetään myös katsetta jo kohti nuorta aikuisuutta seurakunnassa ja mitä kaikkea se merkitseekään.

Kolmannen isosvuoden käytyäsi sinulla on erinomaiset mahdollisuudet hakeutua riparille isosten isosen tai yövalvojan tehtäviin. Vuoden aikana saat myös ehtoollisavustajan koulutuksen, jonka jälkeen sinulla on oikeus olla avustamassa ehtollisella Kaarinan seurakunnan jumalanpalveluksissa.

Kolmas isosvuosi starttaa Kaarinan kirkolla sunnuntaina 27.8. klo 14.00 Veisumessussa!

Tervetuloa mukaan!

Leirin yhteiskuva Pyölinrannan salissa