Esirukouspyyntö Maarian seurakunnalle

Rukous on Jumalan edessä elämistä. Vain avuton ihminen osaa rukoilla. Rukoukseen ei välttämättä tarvita sanoja. Jos haluat, voit pyytää esirukousta niiden ihmisten tai asioiden puolesta, joista kannat huolta. Voit pyytää sitä seurakunnan työntekijöiltä tai voit jättää kirjallisen pyynnön useimpien kirkkojen eteisissä olevaan laatikkoon, joihin laitettuja pyyntöjä käytetään useimmiten sunnuntain jumalanpalveluksen esirukouksessa. Voit myös kirjoittaa esirukousaiheesi tähän. Esirukousaiheesi toimitetaan rukoiltavaksi seurakunnan kokoontumiseen.

Muistathan, että sähköposti jolla esirukousaiheesi välittyy, ei ole täysin suojattu tapa lähettää esirukouspyyntöä. Sen vuoksi älä kirjoita viestiin mitään henkilö- tai yhteystietoja. Taivaan Isä tietää ne kyllä.