Rauhan sanoja 2023 on Martinseurakunnan pääsiäistervehdys juuri Sinulle. Vihkonen sisältää seurakunnan työntekijöiden ja vapaaehtoisten kirjoittamia mietteitä ja hartaustekstejä, seurakuntapastori Jukka Hildénin valokuvilla somistettuina. Kirjoittajat pohtivat omasta näkökulmastaan rauhaa – asiaa, joka ei näinä aikoina ole suinkaan itsestäänselvyys. Löydät Rauhan sanoja 2023 -vihosta myös pääsiäisen ajan menovinkit, tapahtumakalenterin ja henkilökunnan ajantasaiset yhteystiedot. Hae oma Rauhan sanoja 2023 -vihko Martin seurakuntatalolta tai tutustu vihkosen laajennettuun verkkoversioon tästä:

Rauhan sanoja 2023 (verkkoversio, pdf)

Pääsiäisajan jokaiselle päivälle (2.4.–16.4.) ajoitetut tekstit julkaistaan myös Martinseurakunnan sosiaalisen median kanavissa. Toivotamme rauhallista pääsiäistä jokaiselle!

Rauhan sanoja -vihon kansi.