Saavutettavuus Maarian seurakunnassa

Teemme parhaamme, jotta kaikkien olisi mahdollisimman mukavaa käyttää nettisivujamme. Sivuilla on saavutettavuuslain mukainen otsikkomuotoilu sekä muita lain vaatimia yksityiskohtia. Ulkopuolisille sivustoille ohjaavat linkit avautuvat uuteen välilehteen. Huomioithan kuitenkin, että sivustolta ulosvievät linkit voivat ohjata sivuille, jotka eivät ole saavutettavia.

Videoita Maarian seurakunnasta

Tälle sivulle on koottu Maarian seurakunnassa tehtyjä videoita eri aiheista. Videot ovat YouTubessa tarjotun linkin takana. Kaikki videot on tekstitetty, osaan on tarjolla myös tekstivastine. Vastineen linkki aukeaa uuteen välilehteen.

Koroistenniemeltä Maarian kirkkoon

Maarian keskiaikainen harmaakivikirkko Turussa sijaitsee aivan Koroistenniemen lähettyvillä. Video esittelee kirkkoa, joka on Maarian seurakunnan sydän. Oppaana Maarian seurakunnan viestintäsihteeri Eeva-Kaisa Ahlamo.

Koroistenniemeltä Maarian kirkkoon -videon tekstivastine löytyy tämän linkin takaa.

Art is Calling for Me

Maarian seurakunnan kirkkomuusikoiden Marja Haikan ja Virpi Vähäpassin riemastuttava musiikkiesitys Maarian kirkosta.

Art is Calling for Me -videon tekstivastine löytyy tämän linkin takaa.

Heikki Rainion jäähyväiskonsertti, CCI-poikakuoron konsertti

22.11.2020 Maarian seurakunnassa jätettiin jäähyväiset seurakunnan pitkäaikaiselle kanttorille ja Turun tuomiokirkon poikakuoron CCI:n taiteelliselle johtajalle Heikki Rainiolle. Ohjelmassa J.S.Bach: Kantaatit BWV 55, BWV 166 ja BWV 131. Konsertti striimattiin suorana nettiin, ohessa tallenne. Video on tekstitetty, jos tekstit eivät heti näy, valitse ne Youtuben valikosta.

Helluntaikantaatti

Helluntain kunniaksi esitetty kantaatti Maarian kirkosta.

Pehr Kalmin muistoistutuksen esittely

Maarian pappilan puutarhaan perustettiin Maarian kirkkoherran ja luonnontieteilijän Pehr Kalmin muistoksi istutus. Tällä videolla esitellään istutusta.